Hangi yaz meyvesine aşıksınız?

Valla ben hepsine bayılıyorum ama taptığım tek bir meyve var, o da Erik! Kilosunun 600 liralara kadar çıkması da işin kötü yanı tabii... Neyse, bahçesinde yetiştirenlere selam olsun, az araklamadım eriklerinizi : )
Hangi yaz meyvesine aşıksınız?
Hangi yaz meyvesine aşıksınız?
Cevapla