Valla ben hepsine bayılıyorum ama taptığım tek bir meyve var, o da Erik! Kilosunun 600 liralara kadar çıkması da işin kötü yanı tabii... Neyse, bahçesinde yetiştirenlere selam olsun, az araklamadım eriklerinizi : )
Erige para vermedim sitenin bahçesinden yedim bahçıvan bey iyi bakmış sagolsun erik bambaşka birsey. karpuzlar daha lezzetli değil aldık ama hoşuma gitmedi daha
Bence de kesinlikle erik. Kütür kütür yemek çok zevkli. Ama tuzsuz olmaz. Ondan sonra, yeşil, daha olgunlamamış kayısı da güzeldir. Kiraz, karpuz, kavun. Genel olarak yaz ayını yaz meyvelerinden dolayı seviyorum.