bu durum ne kadar doğru
doğruysa dışarıda bidaha dondurma yemem pis herifler
doğruysa dışarıda bidaha dondurma yemem pis herifler
Geçenlerde yerken neredeyse yan tarafımdaki adam gözleriyle beni yiyecekti. Dönüp bir kere bakmadım ama biri bana baktığında rahatsız bir şekilde hissediyorum bunu bir de çok yakınımdaydı. X xx
Ay çok kötü ya dik dik bakılmasından nefret ediyorum
Cevap
5Cevap
Hahahaaa. Dondurmayi nasıl yaladığı, yalarken gözlerime nasıl baktığı önemli.
Sen nasıl yaliyorsun @soran 😏
Dışarıda ya da toplum içerisinde zaten birşeyler yemeye karşıyım, hele ki bunu dondurma ile yapıcam..
Gitmez. Dondurma yediğim yerde bir çok kadın da dondurma yiyor.
Sadece erkeklerin aklina gelmiyo. benmde aima. geliyor ozellikle kadınların dosarda kulah dondurmayi yalamalari oyle itici ve iğrenç geliyor ki...
Oral geleceği kesin.. Magnum dondurma reklaminda neden kadın oynuyor hiç düşündün mü?
Yoo düşünmedim reklamların çoğunda güzel kadınlar oynuyor zaten
Saçma sapan yerse tabi gider duzgun yerse aklımın ucundan geçmez
Nereye gidecek aklımız saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?