Aslinda gercekte hic sevimli degiller ama sevimli sevimli cizip şarkısını bile yapmislar... Hadi bakalim elma kurdunun bir kısmı elmadan disari çıkmış... eyvaaaaahhhh daha kötüsü?
Elma yerken elma kurdunun yarısını görmekten daha kötü ne olabilir?
Kurt ne ki protein işte ne güzel. Çivi, cam, jilet, iğne gibi bişey çıksa. Kanın demirimsi tadıyla elmanın tatlılığı karışsa çok aromatik güzel bir tat oluşur.
Elmanın sağını solunu kontrol ediyoruz çürük ve yuvarlak olan noktaları kesiyoruz sonra yiyoruz böylece tatliş kurdu dişlerimiz ile ikiye bölmüyoruz öğğhkk