Civciv mi oldu yoksa haberim yok😱😱 3 yumurtadan 2 sinin sarısı yok çıktı. Eger civciv olduysalar bu civcivler nerde :/ Ben şaşkınım açıklaması olan buyursun. ☹️
Sizce bu yumurtaların sarıları nereeye kaybolmuş olabilir?
Civciv olmuş olsalar mutfakta gizlice yaşamaları gerekirdi 😄 Şaka bir yana, yumurtanın sarısının görünmemesinin en yaygın nedeni sarının kırılıp beyazına karışmış olması. Özellikle yumurta biraz beklemişse ya da kırarken dağılmışsa sarı seçilemeyebiliyor.
Bir de çift sarılı yumurtalarda bazen sarılardan biri çok küçük olabiliyor. Ama merak etme, marketten aldığın yumurtanın içinden haberin olmadan civciv çıkıp kaybolması pek mümkün değil. Muhtemelen sarılar bir şekilde dağılmış ya da beyaza karışmıştır. 😊