Yeme & İçme Tek volim yetmmmz sarhoş olamam saniyodum ikinciyi içtim yerimdn kalamnşiyorum imdaaat? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Asiri iyimiş kafasi Güncellemeler+1 yıl Niye kötülğyorlqr anlamadim Tek volim yetmmmz sarhoş olamam saniyodum ikinciyi içtim yerimdn kalamnşiyorum imdaaat? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Bünye meselesi gadası 0 0 Yorumla
Richie_richh Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Telefonunu bırak ve sakın kimseye mesaj atma bi süre :D 0 0 Yorumla
axiakrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl psikolojik yapıyorsun 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Meyi Yorumla axiakrep +1 yıl sarhoş twklidini Yorumla Soran +1 yıl Kwskdşwşe keske taktilf olsa Yorumla axiakrep +1 yıl yaw he Yorumla
karamsssss Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Hahahah içmeyenler böyle olurlar 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Olm iciyorum bunu içme mistim Yorumla karamsssss +1 yıl 🤣🤣tamam abla büyük sensin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bünye meselesi gadası
Telefonunu bırak ve sakın kimseye mesaj atma bi süre :D
psikolojik yapıyorsun
Meyi
sarhoş twklidini
Kwskdşwşe keske taktilf olsa
yaw he
Hahahah içmeyenler böyle olurlar
Olm iciyorum bunu içme mistim
🤣🤣tamam abla büyük sensin
Elmalı volim içerim her zaman
Ne hissediyosun volim ne onu bile bilmiyorum
Yardım istermisin