Yemek yapıyordum eşim aradı. "Pilav yapacaksın di mi?" diye sordu. 🥲 Mecburen yaptım çünkü pilav yemezse doymuyor. 


Bazıları karbonhidrat tüketmez ya da az tüketir ama gün de 5 6 öğün yer. Öyle yesem ben de doyarım ama çoğunlukla 2 öğün yemeye çalışan birinin doyması çok zor.
eşim öğlen işte sağlam yediği halde böyle :D
2-3 öğün yiyorsa normal aslında. Genelde erkekler daha çok yiyor 🤠
Cevap
11Cevap
Sebze ağırlıklı besleniyorum fazla karbonhidrat tüketmiyorum
Valla pilav bir dünya harikası. Tane tane ise tadından yenmez lapa pilav asla yemem
ben de lapa sevmem, güzel pilav yaparım
Ben de güzel pilav yaparım
Günün ev menüsünde varsa yiyoruz yoksa her gün yemiyoruz pilav makarna hastası değiliz
O kadar da değil. Onu bunu yemeden doymayanlardan değilim. Ne olursa yerim ve doyarım.
Pilavla makarna doyurucu bir yemek bile değil. ekmekle yesen yenmiyor, ekmeksiz yesen doyurmuyor.
Hayır bir tabak ıspanak ile doyanım ben
Makarna hiç yemıyorum ve doyuyorum
Ekmeği tercih ederim ikisine de
Ekmek yemedigim icin evet
Yemezsemde doyarım
Doyarım
Ben ve pilav 😍
Evet
ekmeksiz doyamam
Sanda yazık 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?