Starbucks kahve fiyatları sizi de üzülüyor mu?

Rapor yazıyorum bir kahve tatlı alayım dedim 100 lira bu ne ya öğrenciyim ben bi kahve icemeyecek miyim? Çok sinirlendim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar içme demek ne kadar mantıklı bir cevap o zaman yemek de yemiyeyim?
Ayrıca Starbuckstan icmemin nedeni beğeniyor oluşum elime alıp meşale gibi gezdirmek değil ki zaten yurda sipariş vermek için bakmıştım. B
Yorumlara baktığım da genel olarak fiyatların yüksek olmasını değilde Starbucks içme diyenleri görüyorum ve onları gördükçe üzülüyorum yazık yani asıl sorunun farkında değiller
Starbucks kahve fiyatları sizi de üzülüyor mu?
Cevapla