
genişse 3 parmak kullanın🤧
Islak olduğundan emin olun ve yukarı aşağı ovun.😅Evet aynen fincan böyle yıkanır 😁
#mutlu_akşamlar😁

Bulaşık makinesine koyuyorum, makine yıkıyor fincsnları..
Her şeyi bulaşık makinesine dolduran bir ben :D
Teşekkür ederim ✌️
Cevap
4Cevap
Selam gadası 🙃
Ben genelde elimde yıkarım.
Su israfı olmaması için bulaşık makinesine koymayı tercih ediyorum. Elde yıkayınca ister istemez gereğinden fazla su gidiyor
Elde yıkanan hic birsey yok evimde tembelim ben😎😎
Damacana nasıl yıkanıyorsa öyle
Elde yıkarım o telveyle oynamayı seviyorum
Makine yıkar.
Makinede
Elde yıkarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar