Yeme & İçme Mutfakta ikinci günüm, waffle yaptım nasıl olmuş? Hlly-UMG Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bugün mü menümde waffle var ama daha sosunu dökmedim üzerine siz waffle neli seversiniz? Mutfakta ikinci günüm, waffle yaptım nasıl olmuş? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Enfes görünüyor eline sağlık, afiyet olsun 👌🏻 1 2 Yorumla Blondesmann +1 yıl Anaaa foto fakeymiş şdldldldlf neyse afiyet olsun kanka Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Benimkinin aynısı , kendimki ortadan parçalandı 😂. 2 saat bu resmi aradım benzeyen olsun diye. Yorumla
BilgeHatun102535 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Güzel olmuş ellerine sağlık 1 2 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Teşekkür ederim 🙂 Yorumla BilgeHatun102535 +1 yıl Rica ederim Yorumla
cansubayraak Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl 2. Gunde bu performans oyle mi komik olma 1 1 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Kırılan yerleri var , onlar üzerinde çalışacağım 🙂 Yorumla
aynedionbe Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Ya bırak allasen bunu sen yapmış olamazsın holicoli 0 8 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Hamurunu ben yaptım 🙄zaten önemli olanda o :/ Yorumla aynedionbe +1 yıl Zoton onomlo olon do o Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Bu soruyada trollemek içinde yorum yapan ne bileyim 🙄 Yorumla aynedionbe +1 yıl Sensin trol Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Wafflen nesini trolleyeyim 😂 Yorumla aynedionbe +1 yıl Tamam kes uzatma akajsğ Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Ahmet Kural - "hay gtum" 😂😂 Yorumla aynedionbe +1 yıl Puhahajajajaj Yorumla
princessNokia Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl pörfe 1 1 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Teşekkür ederim 😊 Yorumla
ayse_c1 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Bence resimdeki gibi yapmamişsindir neyse 1 15 Yorumla Kaenkaen10 +1 yıl niyet çok önemli şekil zamanla iyileşir... Yorumla ayse_c1 +1 yıl Vayyy bak sen Yorumla Kaenkaen10 +1 yıl erkek dayanışması :) Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Haha ha resimdekinden daha iyi yaptım ama ortadan parçalandı 😂😅 birazdan yenisini yapacağım Yorumla ayse_c1 +1 yıl @Kaenkaen10 iyi soktun lafi 😂 kötü düştüm Hahahaha bu gece uyuyamicam Yorumla ayse_c1 +1 yıl @Hlly-UMG benim yerimede ye birader Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Ev arkadaşlarımdan fırsat kalmıyor merak etme 😂😂😂 Yorumla ayse_c1 +1 yıl Bende istiyorum 😐 canim cekti sagol paylastigin icin göz hakki degilmi haha Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Her isteyene göndersek 😂 şube açardım. Gel burada ye Yorumla ayse_c1 +1 yıl Ayip ettin ama taa ayagina kadar gelcek degilim istemez Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Bu ayağına davet olarak değildi , bir gün bu tarafa gelirsen olur anlamında söylemek istedim. Yorumla ayse_c1 +1 yıl Nerelisiniz ? Sen ismarlarsan olur ben ödemeyeceğim Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Antalya'dayım Yorumla ayse_c1 +1 yıl Tamamdir Yorumla Hlly-UMG +1 yıl İyi eğlenceler 🙂 Yorumla
derya_ajdskdjakdj Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Çileği eksik bunun 1 4 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl her şey var evde muz ve çilek yok 😅 Yorumla derya_ajdskdjakdj +1 yıl Şansımıza küselim 😂 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Onları az alıyorum çabuk bozuluyorlar diye 🙂 birdahakine artık Yorumla derya_ajdskdjakdj +1 yıl Evet o konuda haklısın bak Yorumla
beklentisizm Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl bu fotoğraf size mi ait 0 1 Yorumla Hlly-UMG +1 yıl Benimkisi bunun benzeri 😋 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Enfes görünüyor eline sağlık, afiyet olsun 👌🏻
Anaaa foto fakeymiş şdldldldlf neyse afiyet olsun kanka
Benimkinin aynısı , kendimki ortadan parçalandı 😂. 2 saat bu resmi aradım benzeyen olsun diye.
Güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim
2. Gunde bu performans oyle mi komik olma
Kırılan yerleri var , onlar üzerinde çalışacağım 🙂
Ya bırak allasen bunu sen yapmış olamazsın holicoli
Hamurunu ben yaptım 🙄zaten önemli olanda o :/
Zoton onomlo olon do o
Bu soruyada trollemek içinde yorum yapan ne bileyim 🙄
Sensin trol
Wafflen nesini trolleyeyim 😂
Tamam kes uzatma akajsğ
Ahmet Kural - "hay gtum" 😂😂
Puhahajajajaj
pörfe
Teşekkür ederim 😊
Bence resimdeki gibi yapmamişsindir neyse
niyet çok önemli şekil zamanla iyileşir...
Vayyy bak sen
erkek dayanışması :)
Haha ha resimdekinden daha iyi yaptım ama ortadan parçalandı 😂😅 birazdan yenisini yapacağım
@Kaenkaen10 iyi soktun lafi 😂 kötü düştüm Hahahaha bu gece uyuyamicam
@Hlly-UMG benim yerimede ye birader
Ev arkadaşlarımdan fırsat kalmıyor merak etme 😂😂😂
Bende istiyorum 😐 canim cekti sagol paylastigin icin göz hakki degilmi haha
Her isteyene göndersek 😂 şube açardım. Gel burada ye
Ayip ettin ama taa ayagina kadar gelcek degilim istemez
Bu ayağına davet olarak değildi , bir gün bu tarafa gelirsen olur anlamında söylemek istedim.
Nerelisiniz ? Sen ismarlarsan olur ben ödemeyeceğim
Antalya'dayım
Tamamdir
İyi eğlenceler 🙂
Çileği eksik bunun
her şey var evde muz ve çilek yok 😅
Şansımıza küselim 😂
Onları az alıyorum çabuk bozuluyorlar diye 🙂 birdahakine artık
Evet o konuda haklısın bak
Güzel olmuş.
bu fotoğraf size mi ait
Benimkisi bunun benzeri 😋