Yeme & İçme İftardan sonra çayınızın yancı tatlısı neydi? Alaçatı_mavisi Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 67 Yapay Zekaya Sor Tatlısı olmaya bol çikolatalı kurabiye ikram edebilirim🍪🍪🍪Sıtarbaksss işine bak karşiiiimm😎 İftardan sonra çayınızın yancı tatlısı neydi? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
KahveSacliHeRif Takip Et Master Yaş: 35 , eic 46% +1 yıl bır dılım ekmege tahın surdum yedım .. cay zaten sekerlı ya dengelesın dedım.. nasıl ıyı yapmısmıyım? Sızınkısı cok hos gozukuyor ama bana fazla o :) bır ıkı catal alırım ben emınım goruntusu kadar tadıda guzeldır. 1 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ellerine sağlık. Bende revani yapmıştım. Getireyim sana bir tabak 😎 1 2 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Oyysss ne severimmm Yorumla Sakaryalim +1 yıl Bizde de sürekli yapılır. Çok sevilir çünkü 🥰 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. Üstündeki minik minik olan noktalar tahmin ettiğim şeyler mi yoksa 😱 1 2 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Evet ziyan olmasın dedim Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Şaşırmadım 😄 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Baklava ve türevleri vardı.. :))Afiyet.. 😄 2 1 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Tesekkurler😎 Yorumla
XxBloomxX Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Tamam et. et hadi. yemek paylasma silsilesi bitmiyor bai ikram et de ne yedigini gormemiz bi halta yarasin 2 0 Yorumla
8Lilith8 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Genelde meyve ağırlıklı beslenirim çaylada tatlıylada pek aram yoktur ama bugün çay içtim yanında da çikolatalı pasta vardı. 1 0 Yorumla
Aᴢʀᴀᴀ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 35% +1 yıl Genellikle çayı sade içiyorum yanında birşeyler atıştırmıyorum ama görüntü çok lezzetli görünüyor afiyet olsunn. 1 0 Yorumla
EmirAdakul Takip Et Master Yaş: 24 , eic 59% +1 yıl Eline sağlık 🥺🙂Valla tatlının ismini bilmiyorum. Sütlü çikolata ve beyaz çikolatalı muhallebili hafif bir tatlıydı. 1 0 Yorumla
Aydamira Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Trileçe yapmaya yetişemediğim için dondurma yemiştim 1 0 Yorumla
Parodaqt Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Halacım canim halacım havuclu kek göndermi, çok seviyorum <3 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 934 cevap paylaştı. Tatlı canım istiyor ama maalesef yok hiç yiyemiyorum uzun zamandır 1 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Owww harika eline sağlık!!bizde bugün babamın yaptığı ekmek tatlısı var menüde 🤤 iftar olsa da yesem biran önce 🤭 0 0 Yorumla
1berfin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl ellerine sağlık çok güzel görünüyor tarifini verebilir misin 0 0 Yorumla
PolyannaLisa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 602 cevap paylaştı. Şu an bundan canım çekti. Eline sağlık, çok güzel gözüküyor. 0 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Tatlı tüketmemeye özen gösteriyorum genelde cok canim Tatlı isterse beyaz çikolatalı gofret yiyorum 0 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl İftarda yediğimiz yetmedi bir de çayın yanında birşeyler mi yiyecez 0 0 Yorumla
PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Harika görünüyor. Çayımı aldım geliyorum 😂 1 1 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Bekleriz😎 Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 754 cevap paylaştı. Tatlı sevmem, sadece çay yeterlidir. 2 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Of harika görünüyor 🥺Bugün tatlı yemedim. 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 450 cevap paylaştı. Ayyy bu nedir acaba 🤔🥺 1 0 Yorumla
Expolisive Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Bugün hiçbişi yok ama tercihim fıstıklı tatlılar. 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı. Tarif alabiliyor muyuz 0 0 Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 667 cevap paylaştı. Biri bana bunu fırlatsın :/ 0 0 Yorumla
zeyyolliiçeee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 744 cevap paylaştı. Aman allahim bu nee🤤🤤 0 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 586 cevap paylaştı. Bugün güllaç yedim🤗 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Kıllı kadayıf 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Çok güzel görünüyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Tiramisu yaptım
bır dılım ekmege tahın surdum yedım .. cay zaten sekerlı ya dengelesın dedım.. nasıl ıyı yapmısmıyım? Sızınkısı cok hos gozukuyor ama bana fazla o :) bır ıkı catal alırım ben emınım goruntusu kadar tadıda guzeldır.
Ellerine sağlık.
Bende revani yapmıştım. Getireyim sana bir tabak 😎
Oyysss ne severimmm
Bizde de sürekli yapılır. Çok sevilir çünkü 🥰
Üstündeki minik minik olan noktalar tahmin ettiğim şeyler mi yoksa 😱
Evet ziyan olmasın dedim
Şaşırmadım 😄
Baklava ve türevleri vardı.. :))
Afiyet.. 😄
Tesekkurler😎
Tamam et. et hadi. yemek paylasma silsilesi bitmiyor bai ikram et de ne yedigini gormemiz bi halta yarasin
Genelde meyve ağırlıklı beslenirim çaylada tatlıylada pek aram yoktur ama bugün çay içtim yanında da çikolatalı pasta vardı.
Genellikle çayı sade içiyorum yanında birşeyler atıştırmıyorum ama görüntü çok lezzetli görünüyor afiyet olsunn.
Eline sağlık 🥺🙂
Valla tatlının ismini bilmiyorum. Sütlü çikolata ve beyaz çikolatalı muhallebili hafif bir tatlıydı.
Trileçe yapmaya yetişemediğim için dondurma yemiştim
Halacım canim halacım havuclu kek göndermi, çok seviyorum <3
Tatlı canım istiyor ama maalesef yok hiç yiyemiyorum uzun zamandır
Owww harika eline sağlık!!
bizde bugün babamın yaptığı ekmek tatlısı var menüde 🤤 iftar olsa da yesem biran önce 🤭
ellerine sağlık çok güzel görünüyor tarifini verebilir misin
Şu an bundan canım çekti. Eline sağlık, çok güzel gözüküyor.
Tatlı tüketmemeye özen gösteriyorum genelde cok canim Tatlı isterse beyaz çikolatalı gofret yiyorum
İftarda yediğimiz yetmedi bir de çayın yanında birşeyler mi yiyecez
Harika görünüyor. Çayımı aldım geliyorum 😂
Bekleriz😎
Tatlı sevmem, sadece çay yeterlidir.
Of harika görünüyor 🥺
Bugün tatlı yemedim.
Tatlı yemedim 4 gündür
Dondurmalı irmik helvası
Supangle yaptık bugün 🤌❤️🔥
Kek aşırı iyi duruyor 🥵
Sütlaç olsa iyiydi sulu sulu:)
Vayyyyyy beeee😍
Olsada yesek
Ayyy bu nedir acaba 🤔🥺
Bugün hiçbişi yok ama tercihim fıstıklı tatlılar.
Tuzlu var bugün tatlı yok
Tarif alabiliyor muyuz
Biri bana bunu fırlatsın :/
Cheesacake ve güllaçtı
tarif alabiliyor muyuz ahsh
nasıl kurabiye kız bu
Annemin cheescake'nden yiycem.
Çok leziz duruyor... afiyet olsun
Aman allahim bu nee🤤🤤
Magnolia😋
Kek.
Sütlü tatli
Bugün Sadece çorba içtim
bende istiyorum 💖
iam hingry
Bugün pastaydı, 🍰
Halley
Çay + Islak kek.
Probis
Halley yemiştim 😕
Bugün güllaç yedim🤗
Hiç bir şey yok.
Kıllı kadayıf
Damla sakızlı muallebi var bugün
Triliçe
Profiterol
Tiramisu
Kurabiye çok sert. Trilece severim
Çok güzel görünüyor
cheesecake
Güllaç var bugün
Künefe 🤤😍