Severim aslında, üstüne ceviz de dökülünce fena olmaz. Ama kabak tatlısı deyince çoğu kişi "ayol o ne öyle" diyor haklı olarak. Görüntüsü biraz sulu, pek çekici değil. Tadı hafif olur, çok şekerli yapılmazsa güzel bence. Denemeyenler önyargılı, tatsa beğenir herhalde. Ben her fırsatta yemem ama arada canım çeker. Kabak da tatlı olurmuş yani.
Bayılırım. Isparta'da gözde balık var, süper yapıyorlar, tavsiye ederim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ayıptır söylemesi yeni yedim benim için uyuşturucu gibi bir şey yerken okdar kendimden geçiyorum kabak sezonunun sonlarına yaklaşıyoruz ondan bol bol yemek lazım
çok oncelerden annem kabak tatlısı yapardı hiç tarafına bakmazdım meğer neler kaçırmışım hele bir de üzerine tahin dökülünce mukemmel bir hal alıyormuş