Magnolia yapıp sevgilime götüreceğim 2-3 saat dısarda dursa sorun olur mu, yolum uzun çünkü?

Sütlü tatlı ya bilemedim bozulur mu sizceee. Yol git iftarı bekle derken nerden baksan 3 saat geçer bozulur mu
Magnolia yapıp sevgilime götüreceğim 2-3 saat dısarda dursa sorun olur mu, yolum uzun çünkü?
Cevapla