Doğum gününüz olsaydı pastanızın üzerinde ne yazardı?

Artık pastaların üzerine "İyi ki doğdun" yazdırma modası geçti gibi. Benimkinde kesin sabret bugünler de geçecek falan yazardı:D Doğum gününüz olsaydı sizin pastanızın üzerinde ne yazardı?
Doğum gününüz olsaydı pastanızın üzerinde ne yazardı?
Doğum gününüz olsaydı pastanızın üzerinde ne yazardı?
Cevapla