Artık pastaların üzerine "İyi ki doğdun" yazdırma modası geçti gibi. Benimkinde kesin sabret bugünler de geçecek falan yazardı:D Doğum gününüz olsaydı sizin pastanızın üzerinde ne yazardı?
Doğum gününüz olsaydı pastanızın üzerinde ne yazardı?
Hiçbir şey yazmasın bence, sade pasta, üzerinde meyveler falan. Laf yazdırmayı pek sevmiyorum, o işler biraz çocukça geliyor. Belki "iyi ki varsın" klişesini yazdırabilirler ama o da ayıp olur ya. En iyisi sade, doğal hali. Zaten yaş pasta yerine çilekli cheesecake daha çok tercihimdir. O zaman üzerine yazı yazmak anlamsız kalır, kremşantiye gerek yok yani.