Selammm 🧚♀️ Çikolatalarımın bitmesiiii beni derinden yaralıyooor 🥲 Çikolata denilince aklımın başımından bir miktar gitttiği doğrudur 🤎🍫Son zamanlarda çokca Milkaa tercih ediyorum.🍫 En çoktaaa üzümlü ve fındıklı olanı harikaaa 🤤🍫🤎 Dün akşam 3 paket almıştım şu an bir paket kaldı 🥲 paketi açmamla bitirmem arasında geçen süre maksimum 10 dakikaa 🙈
Abur cuburlarınızın bitmesi sizi de üzüyor mu?
Sevdiğiniz yiyecek ve içeceklerin bitmesi sizi de üzüyor mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kahroluyorum adeta, yüce isaya dua ediyorum oda buz dolabıma tonla çikolata nasip ediyo bende mutlu oluyorum ✝️🥳☺️
Biterse yeniden alırım ya da boş ver derim
Üzülmek için farklı şeyler buluyor beni değer verdiğim insanların kaybolup gitmesi gibi mesela
Evet üzüyor ama kısa süreli yenisini alıyorum hızlıca
Buna da üzüleceksem öleyim daha iyi. 😃
Keşke böyle üžüntülerim olsa benim de.
Diyetteyim yapma yanarız
Evet :/
Milka <3
milka iyidir evett
Evet üzüyor :/
Hayır