Sevdiğiniz yiyecek ve içeceklerin bitmesi sizi de üzüyor mu?

Selammm 🧚‍♀️
Çikolatalarımın bitmesiiii beni derinden yaralıyooor 🥲
Çikolata denilince aklımın başımından bir miktar gitttiği doğrudur 🤎
🍫
🍫
Son zamanlarda çokca Milkaa
tercih ediyorum.🍫
En çoktaaa üzümlü ve fındıklı olanı harikaaa 🤤🍫🤎

Dün akşam 3 paket almıştım şu an bir paket kaldı 🥲 paketi açmamla bitirmem arasında geçen süre maksimum 10 dakikaa 🙈

Abur cuburlarınızın bitmesi sizi de üzüyor mu?
Sevdiğiniz yiyecek ve içeceklerin bitmesi sizi de üzüyor mu?
Cevapla