Evet arkadaşlar nedenleri yorumlarda belirtirseniz sevinirim. :)
Ben Bir Whooper/BigMac Alayım! Çünkü;
Getir Abi Ordan 250gr Köfteli Bi Özel Yapım Burger! Çünkü;
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Canım her 2 türlüsünü de çeker. Hangisini o an daha çok istiyorsam onu yerim. Bendeki yerleri ayrı.
ben burger king seviyorum çünkü tavuk menüleri çok lezzetli
Bence de king chicken falan güzel baya :)
Diğer burgerlar tabii kiiii, Lefkoşa’da efffsane yapan bir yer var daha iyisini yemedim hiçbir yerde, Kıbrıs ve Türkiye dahil.
Demek Kıbrıs'lısın. 🚬
Evett, Kıbrıslıyımm
Eski sevgilim de oralıydı ondan :d
Herkesin az çok bağlantısı oluyor genellikle Kıbrıslı birisiyle, şaşırmadım. xdd
:D Doğru Yavru Vatan.
Diğer burgercıları tabi ki
Getir abi köfte
Buyur üstadım afiyet olsun :)
Big kahuna burger.
Güzelmiş hee :)
Diger
Teşekkürler
Zincir burger
Adam