Yeme & İçme Yemek yapma konusunda kendinizi başarılı buluyor musunuz? GGwrRespectGG Takip Et Guru Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben kendi adıma konuşmam gerekirse başarılıyım bı çok yemeği güzel yaparım Güncellemeler+1 yıl Gggggg Yemek yapma konusunda kendinizi başarılı buluyor musunuz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl evet çok iyi yemek yaparım elimde lezzetlidir 1 17 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl İnşallah eşinde beğenir Yorumla merakettimmişte +1 yıl olunca sorarım beğendin mi diye 😂 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Banada haber ver olumlu ya da olumsuz 😆 Yorumla merakettimmişte +1 yıl olumsuz yorum yaparsa zıkkım ye o hâlde derim 😂 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Beğenmeyen gitsin kendi yemeğini kendi yapsın 😆 Yorumla merakettimmişte +1 yıl beğenmeyen taş yesin 😒 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Aynen öyle Karadenizli misin Yorumla merakettimmişte +1 yıl yoo 🙄 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Öyle hissettim bi an Yorumla merakettimmişte +1 yıl neden ki halbuki hiç alakam yoktur 😂 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Attım tutmadı 🙈 Yorumla merakettimmişte +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Senin adın meral mi 🙄 Yorumla merakettimmişte +1 yıl yoo🙄. Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Balık Burcu musun Yorumla merakettimmişte +1 yıl yoo😒.. Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Ala ala bu terslikte bi iş var Yorumla
kantitatif Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Oldukça 1 5 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl İmam bayıldı yapar mısın 🤣 Yorumla kantitatif +1 yıl Âlasını yaparım ayıp ettinnn 1.5 yıl aşçılık okudum ben sonra kendi mesleğim çok yoğun olduğu için ona yetişemedim bıraktım 😅 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Kendi mesleğin nedir Yorumla kantitatif +1 yıl Elektrik elektronik mühendisliği Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Maşallah erkek gibi kadın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evet çok iyi yemek yaparım elimde lezzetlidir
İnşallah eşinde beğenir
olunca sorarım beğendin mi diye 😂
Banada haber ver olumlu ya da olumsuz 😆
olumsuz yorum yaparsa zıkkım ye o hâlde derim 😂
Beğenmeyen gitsin kendi yemeğini kendi yapsın 😆
beğenmeyen taş yesin 😒
Aynen öyle Karadenizli misin
yoo 🙄
Öyle hissettim bi an
neden ki halbuki hiç alakam yoktur 😂
Attım tutmadı 🙈
😂😂😂😂
Senin adın meral mi 🙄
yoo🙄.
Balık Burcu musun
yoo😒..
Ala ala bu terslikte bi iş var
Evet çok güzel yemek yaparım
Oldukça
İmam bayıldı yapar mısın 🤣
Âlasını yaparım ayıp ettinnn 1.5 yıl aşçılık okudum ben sonra kendi mesleğim çok yoğun olduğu için ona yetişemedim bıraktım 😅
Kendi mesleğin nedir
Elektrik elektronik mühendisliği
Maşallah erkek gibi kadın
Buluyorum