Sırf yumuşayacak diye eve asla lahmacun söylemem.
Lahmacun çıtır çıtır olmalı ya
Adana en güzel lahmacun arasında yenir😄
Lahmacun çıtır çıtır olmalı ya


Lahmacun sevmem, belki de sıcak ve çıtır çıtır oranını iyi tutturamadığından her yerin, belki de beni doyurmaya yetmediğindendir, bilemiyorum.
Pideyi çok severim.
Cevap
50Cevap
Çıtır olan gibisi yok biz yaptırırken fırında ocakçıya hep söyleriz kurut diye
Lahmacunu her haliyle severim hamur olmasin yeterki tabi citir haliyle ayri bi guzel
Sevmem valla yemem normalde ama bir iki kez mecbur kalmıştım kıtır güzel
Fırında yakmadan çıkarsında her ikiside makbuldur bana göre
Lahmacun fırından çıkar çıkmaz yenir, imkan olsa fırının içinde yense keşke.😕
Çıtırken güzel. Ama bekleyip biraz yumuşayınca da yeniyor.
Çıtır ve hamuru ince olmalı. Ne yediğinden anlamıyor insan yedikçe yiyesi geliyor 🤌🏻
Ben yumuşak seviyorum çıtır diş etlerimi tahriş ediyor çayla çok severim
İkisininde hatırası var ayrıca lahmacuna urfa denedim üçok iyi 😁👍👍
Ben pek lahmacun sevmiyorum ya benim midemi bulandırıyor
Lahmacun çıtır çıtır olur antep usulü büyük kenarsız olur.
Lise yıllarımda yediğim lahmacunun tadını alamıyorum bir türlü.
O yüzden lahmacun yemiyorum desem yeridir.
Çıtır olacak yağlı olacak en önemlisi bol acılı olacak
Çıtır çıtır ne güzel gidiyor yahu
Hshdh herkeste bir acıkma durumu hissediyorum 😄
Yumuşak olan daha güzel geliyor
Çıtırı daha iyi sanırım :)
Çıtır lahmacun daha lezzettli
Bence kesinlikle yumoş yumoş ve incecik olmalı
Yumuşak, bol limonlu ve yağlı olmalı. :D
lahmacunun her türlüsü canım ciğerim kabulümdür 😌
Ben yumuşak seviyorum
Bugün lahmacun yemişsin tamam 🤭
hamırının yımışak olanı benim için daha makbuldür
Tabiki hamuru ince ve gevrek olmalı.
Yumşak yumşak severim
Oha bunu hiç denemedimm
Çıtır daha güzel oluyor ya ❤️
Çıtır olanı daha makbuldür.
Çıtır benim dişlerim yumuşatır
ikisinide yerim farketmez
Yumuşak, çıtır arası bi şey
Çıtır değilse çiğ olduğunu düşünürüm.
Yumuşak olması tercihimdir..
Yumusak
@cem34341 gelemez hadi şimdi ikile
Çıtır
Çıtırı diyorum.
Çıtır severizzz
Çıtır
Çıtır daha iyi oluyo
Yumuşak
Her şekil gider
Yumuşak
Her şeyin çıtır olanı
çıtır severim bende
Çıtır
gelince ısıt sen de
Yumuşak seviyorum
Çıtır olan.
Yumuşak daha güzel
Çıtır olsun
Çıtır çıtır olmalı
Çıtır severim
Yumuşak
İnce, çıtır çıtır..
Yumuşacık çok seviyorum 😍
Yumuşak
Çıtır çıtır olsun.
Yumuşak
Çıtır olmalı..
Çatur çuturr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?