Kadınlar bir içki olsaydı tadına doyum olmaz dediğin hangi içki olurdu?

Kadın şarap kadehidir
Tutmasını bileceksin ince belinden
Bardağı avuçlarsan o hoş tınıyı duyamazsın
Kokusunu içine çekmeden, tadını alamazsın
Bir dikişte içersen hazzına varamazsın
Bir ayin gibidir, litüerleri atlarsan
O kan kırmızı düşü, asla yaşayamazsın.. @. @
Kadınlar bir içki olsaydı tadına doyum olmaz dediğin hangi içki olurdu?
Kadınlar bir içki olsaydı tadına doyum olmaz dediğin hangi içki olurdu?
Cevapla