
Soslu fıstığı da çok seviyorum ve bu ikisini doyamıyorum yemeye 🤤

Soslu ve tuzlu fıstık yemeye başladığımda asla duramıyorum resmen bağımlılık gibi bir şey benim için. Sonra tabi yanmış bir boğazla uyanıyorum gecenin bir yarısı ama olsun :D
Cevap
15Cevap
Badem seviyorum bir de antep fıstığı hoşuma gidiyor :) Kuruyemiş poşetinden genelde ikisini ayıklarım
Antep Fıstığı, daha yeni yedim, zor tutuyorum kendimi paketi bitirmemek için, bimde 19.50 yaw jkhasda
Şam fıstığı ve Kaju
bunları yiyerek zor doyarım :D
Kaju ve badem. Çekirdek gibi bağımlılık yapıyor bende.
1 avuç kaju antidepresan etkisindeymiş bende çok severim
Benim de kaju ahahaha ama ilk sıra antep fıstığı
Kesinliklee 😍
Antep fıstığı şu dışı turuncu olan şey bide kuru üzüm
Antep fıstığı 😍
Vaaw aynen kabuklu fıstık var birde.😉
Çiğ badem çok severim
Sütlü Çikolatalı Leblebi
Kaju, badem ve fındık
Leblebi hariç hepsi))
kajuuuu ve antep fıstığı
Kaju ve Antep fıstığı
karişik basiyorum daha guzel
Kaju
Çok güzel ne yediğini anlamadan bitiyor
Çekirdek seviyorum en çok
Kajuuuuuuuuuuuuuuuu😂
Badem , Antep fıstığı
Gaziantepli fıstık
Antep fıstığı/badem
Kaju ve fıstık
Antep fıstığı
Badem ve fıstık
Ceviz👅
Badem, Kaju
Fındık badem
Yer fıstıgı
Yok valla.
Kaju. Evet.
Fındık fıstık
Beyaz leblebi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?