Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğim yer hastane yakını bir yer ve ailemle konuştum işi anlattım geri kafalı üvey annem hemen dedi ki o saat açık olmaz yalan iş o dedi 😏😔
Güncellemeler
+1 yıl
10 gün 125 verecekmiş sonra 140 hergun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Normal insanlar her an canı çiğköfte çekip satın alabilir
Belki 24 saattir ve 12 saatlik devirler halinde çalışılıyordur.
Bı ben birde kurye olacakmış öyle dedi kurye ben gittiğimde orada olacakmış? Ve o sabah 4 te evine gidecekmiş ben 4 Ten 8 e kadar tek kalacakmisim
O saatlerde dükkanda yalnız olman mantıklı değil bence
Dibinde hastane var !
Hiç insan olmayan bir yer değil yani
Kurye de varmış sabaha kadar
Asgari mi veriyor?
Evet asgari sogorta yok
Günlük verecekmiş ve benim şu an son 50₺ m kaldı 😔
Sigorta da mı yok?
Yakın girme, A101de çalış en azından sigortası var
Ya sabır oraya öncelik torpili olanı alıyorlar 😠geçen yıl cv bıraktım ve beni almadılar hep üni okumuşlar ve tirpilliler çalışıyor orada 😠şuan olmadı 1 ay çalışırım başka yere geçerim
Vay arkadaş iyiliğini düşününce de suçlu oluyoruz.
Ne istiyorsan yap
Sana ne iş yapıyim diye sormadım ! Soruyu iyi oku cevap ver tekrar ! Ayrıca sigortasız çalışınca babadan nafakam geliyor her ay 1000₺ !
Sigortan yatsa 1000₺den daha fazla yatar ve emeklilik maaşı alırsın akıllı
Ne zaman verecekler emeklilik maaşını?
Süreni doldurunca
Akıllı şu an benim 9 bin borcum var
Bizim çiğkofteciler gece 1 de bile açık
Sizin? Hangi şehir 1 normal tamamda sabah 5 ten 8 e kadar kim yiyecek ki
kanka geç açar geç kapar
Hayır ben ve bir kişi daha calisacakmis benden önce gelecekmiş diğer kişide?
sabah sabah kimse çiğ köfte yemez
Sabah 8 e kadarmis bilmiyorum?
Benim bildigim o saatlerde yogurulmaz
Ne yogrulmaz?
Cigkofte yogurulmaz
Soruyu iyi oku tekrar cvp ver
Aksam 20 den sabah 8 e acik yazmissin
Evet benim çalışacağım saat aralığı o ! Ben yokken gündüzde çalışan olan illaki !
Olacaktır ! Şimdi cevap bekliyorum soruma
Arkadaşım gecenin o vakti cigkofte dukkani acik olur tabiki merkezi bir yerde ise ama gece vakti calismani onermem sabahtan aksama olsa daha iyi olur ben adiyamanda iki 7/24 acikti
TM üvey annem diyorki o saatte acil olmaz olur yani dimi?
Olur
yani bazısı öyle.
Saatleri doğru mu diyorsun?
bazısı öyle çalışır gece işleri yoğundr
Evet
Çoğu oluyor
Yerine göre değişir