Çayım soğumasın diye buzdolabında bekletiyorum?

var mı sizinde böyle zekice fikirleriniz? Hatta yemek çok pişince fırına atıyorum 2 dakika soğusun diye
Çayım soğumasın diye buzdolabında bekletiyorum?
Cevapla