Ben hiiç hiç hiç yapmadım ama deneyimlemek isterim Mööö🐄🥛🤓


Yoo yoo hiç inekten tekme yemeye niyetim yok hastane masrafları çok tutar 🤣 Hiç süt sağmadım yapmayı da düşünmüyorum hayvanı ürkütmeye gerek yok. Küçükken çok süt içermişim annemler süt yetiştiremezmiş sütün sağılmasını beklerlermiş. Şimdi de içiyorum ama bir bardak falan fazla içmek canım istemiyor. Süt sağmak çok zahmetli bir iş ineğin tepme ihtimali var bir de sabırla sütün yeteri düzeyde çıkmasını beklemek var zor iş yani. Bu işle uğraşanlara kolaylık diliyorum ben olsam bu kadar bekleyip yapamazdım.
Büyükler sağardı ama kaynadıktan sonra ben içmezdim. Süt içme alışkanlığım yok. Zaten inek sütüne alerjim varmış ama şu anda da var mı yoksa küçükken olan geçici bir şey mi bilmiyorum
Denedim ama olmadı çok meşakkatli bi iş yahu, inekle göz göze gelince tamam sensin sensin diyip kalktım her an arka tekmeyi gözümün üstüne vuracakmış gibi bi his vardı.
🤣🤣
Cevap
48Cevap
Evet çok sağdım ve bir kaç defa da inekten tekme de boynuz da yedim 🤣🤣🤣🤣
İneklerimin biri buzağılayacak bu hafta hayırlısıyla. Bi içilir ki taze sağılmış süt sıcak sıcak buzağı gibi içerim
Yok valla yapmadım bende çok köy hayatı gördüm sağmak aklıma bile gelmedi sağılmışını içtim hep möööö 😂
Bir ara Karadeniz'e gitmiştim.. O zaman meraktan girdim sağdım evet :D İnek beni sevmişti baya ahah keyifli günler..
Bir kere deneyimleme fırsatım olacaktı ancak inek tekme salladığı için daha da yaklaşmadım. Bizde zorla güzellik olmaz :D :D
Denedim yalniz her elimi attigimda inek ayağını kaldirip durdu başka ellere alışmış.
İneği nerden bulcaz ya ben yapamam hem korkarım inekten😁
Ben hiiç hiç hiç yapmadım ama deneyimlemek isterim Mööö🐄🥛🤓
Girişimim oldu ama hayvanla göz göze gelince vazgeçtim.
Babaannem sağdı ben içtim sjsns
Bir kere çok istediğim için denedim güzel bir duyguydu
hayır sağmadım ama şimdi modern süt sağım makinaları var
yapamam karakterıme ters . psikolojık rahatsız olurum
ayrıca inek yok nerden bulacagız
tabikide hayır çok korkarım ben ya tekmeler dıye inek
Erzincan'da kaldığım yıllarda yaptım. Mandırada çalışıyordum.
Durduk yere çifte yemeye gerek yok marketten alirim daha iyi 😄
Doğru 😄
Hayır elle iyi olmuyor süt sağma makinası daha iyi yani çok fark ediyor makina daha hijyenik soruya gelirsek içtim
Ben sağdım denedim içtim oo süperr kahveylede güzel 😂😄
Sağmak için uğraştığım meme oldu tabi de, süt gelmedi 😬
Hanımefendiciğim size sağmanız için daha güzel bir şey verebilirim 🤭
kiz arkadaskmdan süt grlmis emmeistim onu yani bu sayilirsa evet ama q damla gelmisti
Küçükken süt içmedim mi memeden
Nerden bildin
Hepimiz içtik😆😆
Benim içmediğimi nerden bildin
Dudak yapından
Hahaha 🤣🤣
Memeyi yakalayamaz bu😆😆😆
Diğer bebekler havada yakılıyor zaten memeyi meme onlara gitmiyor 🤣🤣
İnek görmedim ki sagayım
Metropol çocukları
Yok be
☺️
Köy gördüm 😅
İyi yine görmüşün gerçi bende sadece gördüm 😄
Ben hayvanlara dokunamıyorım korkuyorum o yüzden sagamam😅
Bununla ilgili bi travma felan mı yaşadın acaba
Cocukken 10 köpek kovaladı ondan olabilir
Olabilir aynen
Ondandır öyle işte dkkf
Evet içtim tavsiye ederim sana da süt sağmak yakısır sana
Parmakların uzun mu 😂
Uzun mu
Uzun
Hmmm 😊😊😊😊 güzel güzel
Hiç süt sağıp içmedim ben.
Deneyimlemek isterdim
Evet sagdim sonra da kaynatıp içtik.
Bol bol sağdım da, içtim de.
Hayır. Dokunamam ben. 🥲
İnek sütü içmiyorum 😒
İneğin memesini sıktım ama süt gelmedi 😂
hayır..
ki yıllardır süt de içmem zaten :)
ben direkt ağzımı dayayıp iciyorum
Kaynağından direkt içmeyi tercih ederim
Çok yaptım yayık yaydık inek koyun keçi sağdım
çabanlık yaparken çok oldu
hayır maalesef
Hayir
Sağdım süt ama içmedim 😊
Bende hiç yapmadım hem modern bulanır
Denedim sağamadım
Hayır süt sevmem.
Yok içmedim.
Hayır
Sağamam valla.
Yapmişke etmişke mööö 😁😁😁
Hayır nasip olmadı
Evet 🙂
Çocukken sürekli. Hatta lise son sınıf dahil.
Evet 😅😂
hayır daha değil
Süt sağacaksın, inek ol demedik ki.😄
evet :)
Hayır
nayn
Evett
Hayır maalesef 😅
Evet.
Möööö
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?