Bir erkeğin kebap salonuna gidip bir adet lahmacun yemesi ayıp olur mu?

geçen gün dışarıdayken eve dönmeden önce lahmacun yemek için gittim. Aslında sadece bir adet yiyecek seviyedeydim o zaman. içeri girince ve bi tane yiyeceğimi söyleyince ustaların yüzü düştü. ayıp oldu. erkeklerin bir tane lahmacun yemesi normal değil mi sizce yoksa erkek dediğin en az 4-5 tane mi yer?

not : yediğim lahmacunu beğenmedim hem içinde Sarımsak yoktu hemde sanki et yok gibiydi.
Bir erkeğin kebap salonuna gidip bir adet lahmacun yemesi ayıp olur mu?
Cevapla