Yeme & İçme Kek yapmayı biliyor musunuz KS Ahalisi? -PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 26 Yapay Zekaya Sor Kek sevmeyen biri olarak söylüyorum ki tek kendi kekimi yiyebiliyorum 😊Iddialı mısınız? Kek yapmayı biliyor musunuz KS Ahalisi? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
TeslaDaVinci Takip Et Guru Yaş: 49 , eic 97% +1 yıl Çok yapay görünüyor. Kek kalıbın ve pişşrme kağıdının yapay etkisi olsa gerek. 0 7 Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl Hayır yağın verdiği kızarıklık aşırı lezetli oluyor dış kismi Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl ne yağı bu? Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl Katı yağ Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl sağlıklı değil margarin. Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl Ama lezzetli 😂 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Bilemeyeceğim. Damar tıkanana kadar her şey çok lezzetli. Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl kek yapmayı biraz bilirim :))herkesin kekini yiyemem elbette:) 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. Yemesini bilirim dün ablam yapmış beceriksiz az yakmış.😂 0 0 Yorumla
Ceval Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Selâm Hayırlı Günler.Şimdi Olsada Yesek Keşke 🙂 0 0 Yorumla
EtçilAmaEtYemeyen Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Canım çekti Yapmayı internetten bakarsam yapabilirim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 ay Kek yapmasını bilirim ama her seferinde farklı çıkıyor bazen çok güzel bazen taş gibi. 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı. Güzel yaparim ama severimde 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Evet biliyorum. Sadece süt yerine yoğurt, kabartma tozu yerine de karbonat kullanıyorum 0 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Bilmem mi!🤭 neler neler yapıyorum kek ne ki 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl biliyorum tabii ki benim için bebek kek vs 0 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Çok bilmiyorum ama çok güzel yerim. 0 0 Yorumla
объект Takip Et Xper 6 Yaş: 106 , eic 97% +1 yıl Pek sevmem açıkçası, seninki güzel görünüyor 0 0 Yorumla
keremDNZ Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. İyi yerim çayla falan😋 0 0 Yorumla
mervesevgi1 Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Evet yaparım çok ta severim. 0 0 Yorumla
akigolar1990 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 534 cevap paylaştı. Evet bende yapabiliyorum 0 0 Yorumla
Ladylu Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 654 cevap paylaştı. Evett 0 0 Yorumla
_AsabiHatun__ Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 613 cevap paylaştı. Biliyorum. 0 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet idalıyım 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Güzel görünüyor. 0 0 Yorumla
gezenbirisi Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 758 cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Çok yapay görünüyor. Kek kalıbın ve pişşrme kağıdının yapay etkisi olsa gerek.
Hayır yağın verdiği kızarıklık aşırı lezetli oluyor dış kismi
ne yağı bu?
Katı yağ
sağlıklı değil margarin.
Ama lezzetli 😂
Bilemeyeceğim. Damar tıkanana kadar her şey çok lezzetli.
😂😂😂
kek yapmayı biraz bilirim :))
herkesin kekini yiyemem elbette:)
Yemesini bilirim dün ablam yapmış beceriksiz az yakmış.😂
Selâm Hayırlı Günler.
Şimdi Olsada Yesek Keşke
🙂
Canım çekti
Yapmayı internetten bakarsam yapabilirim
Kek yapmasını bilirim ama her seferinde farklı çıkıyor bazen çok güzel bazen taş gibi.
Güzel yaparim ama severimde
Evet biliyorum. Sadece süt yerine yoğurt, kabartma tozu yerine de karbonat kullanıyorum
Bilmem mi!🤭 neler neler yapıyorum kek ne ki
Hayır ama denesem beceririm bence. :D
Ben yiyiciyim
Anlamam yapmaktan
Evet biliyorum
biliyorum tabii ki benim için bebek kek vs
Hayır yemekte ustayımdır
Kesinlikle iddaalıyımdır.
Biliyorum yapmıştım da unuttum tabii
Çok bilmiyorum ama çok güzel yerim.
Yok, dışardan söylerim onu da
Pek sevmem açıkçası, seninki güzel görünüyor
İyi yerim çayla falan😋
Evet yaparım çok ta severim.
Evet bende yapabiliyorum
Tuğla gibi duruyor 🙄🙄🤪🤪🤪
Ben yemeyi bilirim 😄🙏😄
Güzel görünüyor
Yaparım bilirsin
Evett
Ezbere bilmiyorum.
Biliyorum.
Bilmiyorum🙈
Bilmiyorum yemedim hic
Biliyorum
Bilmiyorum
Biliyorum elbette.
Evet idalıyım
Oldukça
senin elinden var ya zehir bile bal olur zaten
Güzel görünüyor.
Kek yemeyi seviyorum beninin😘
Evet