Cumartesileri genelde geç kalkıp öğleden sonra kahvaltı yapıyorum. Annem de tembel deyip duruyor. :D Kimler benim gibi?


Erken kahvaltı yapamıyorum canım istemiyor , ne zaman iş sahibi olursam o zaman yaparım erken :) sende acele etme yavaş yavaş hazırla yap
benim de canım erken saatlerde istemiyorum :)
Bizde saat daha 11 ve ben yeni uyandım. 30 dakika sonra kahvaltı yaparım sanırım. Güne geç başlıyoruz hafta sonu.
Cevap
14Cevap
Bende yapmadım 🙈
Daha 2-3 saate anca yaparım sanırım 🙈
hahahah ben de bazen öyleyim :D
Ben de yapmadım daha tek başıma yemesi hazirlamasi zor geldi
ne kadar çok benim gibi olan varmış :)
Ben kahvalti yapmiyorum. :) ogleden sonra bol acili ciger
vuhhuuu bana kesin ağır gelir :D
Peki benim dün akşam yemeğinden sonra hiçbir şey yememiş olmam? 🤦🏻♀️
Bu sabah sadece puding yedim halen onunla duruyorum
Oho ben 7 kalkıp işe gittim yeni döndüm.. napalim ekmek parası
5yaşında bir oğlun olunca böyle bir şansın olmuyor😂
Benimde pek aram yoktur. Özellikle yalnızsam hiç yemek bile yemeden yaşayabilirim
Yeni uyandım hala kahvaltı yapıcam 😑
iyi bari yalnız değilmişim.:D
Biz gidip kahvaltı yapalım en iyisi. 😑😅
hala ananla yaşıyorsan
kendini sorgula
22 yaşında öğrenciyim kiminle yaşıcam başka? ayrı eve çıkacak kadar ekonomik özgürlüğüm yok yani ne var bunda :D
Gece geç yatınca ben 😛
Ben hep öğlen kahvaltı yaptığım için normal geliyo
Bende yapmadım ama kalktım şimdi gözleme yaptım
Anneniz haklı ben çoktan yaptım.
Erkenden yaptım, kahvemi yudumluyorum
Ben de şimdi kalktım, afiyet bal şeker olsun. 😂
az önce harika bir kahvaltıdan kalktım 😊
Şu an aynı durumdayiz
Bende yeni uyandım işsizin hali başka😂
hahahaha olsun keyif yap sen de :)
Evdekiler kiziyor ya keyif mi cok uyuyormusumda😂
boşveer eskien kahvaltı mı vardı
hahahahah sen de haklısın :D
standart olarak kahvaltı yapmıyorum..
Evdeydem öyle yaparım ben de
11 gibi yaptım
ben 11 de kalktım :D
Yaptım
Vallaha genel olarak kahve içiyorum iştahsızım ya
Sabah kahvaltı yapmayı sevmiyrnlerdenim bende
Brn de az önce yaptım
yeni yaptım bende...
Bende yapmadım
Kahve önceliğim
Yeni yaptım.
Ben çok erken yapıyorum ya😂🤦
Bneee
Haftasonu keyfi
Gel beraber yapalım
ben başladım bile :D
Sana restoranta yer ayırdım ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?