Bir lahmacun 18 lira olmuş! Dışarıdan yemek sipariş etmek artık bir lüks mü?

Bugün kendimi şımartıp dışarıdan lahmacun söyleyeyim dedim, mezesiyle teslimatıyla beğendiğim yere internetten baktım ve ben şok! 1 lahmacun, sıradan tek düze 1 lahmacun 18 lira olmuş! Yetmezmiş gibi en basit kaşarlı pide de 40 lira, inanılmaz :( Normalde 3 tane sipariş veririm ve anca doyurur, inanın 1 tane söylemeye bile elim varmadı, bu nasıl bir paha? Ucuz yer var mı diye bakındım, benim sipariş edeceğim yer en ucuzuymuş maalesef... Artık dışarıdan yemek sipariş etmek lüks mü oldu, ne diyorsunuz?
Bir lahmacun 18 lira olmuş! Dışarıdan yemek sipariş etmek artık bir lüks mü?
Cevapla