Günaydın, öyle canım çekti ki; yemem diye yazdıklarını hep çok severim ben... =) Ben de mesela salyangoz pek sevmiyorum, ama güzel bir pesto sosuyla yenebilir hale geliyor, bir da taze fasülye... Onu yemenin pek bir yolu yok... =(
Nimet pek ayırt etmem aslında, Allah ne verdiyse yerim.. Ama bazı şeyler benim damak tadıma uygun olmadığı için yerken aşırı zorlanıyorum ve hatta yiyemiyorum, bu konuda hassas bir yapım var..
Misal; Geçtiğimiz Kurban bayramı, ekmek arası kavurma verdiler, yarı pişmiş :D Verdiklerinde oturduğum yer tam hayvanın kesildiği yerdi.. Yani 2 metre önümde onlarca inek kesilirken kan ve böğürme sesleri ve elimde yarı pişmiş kavurma... 1 lokmayı 100 kez çiğredim belki yine de, I ııı.. Boğazımdan geçmekte zorlandı.. Ama millet hapur hupur götürdü 😯
Istakozundan, suşisine kadar bir çok şey yedim... Beyin, kelle, böbrek, dalak, akciger, paça, vs yiyemiyorum.. Sadece 40 yılın başı işkembe çorbası içer, karaciğer yerim o da mangal olursa..
Asla yemem dediğim bir şey yok severim farklı tatları ancak mumbar dolması ağır geliyor bana. Sevdiğim vazgeçmem dediğim şeyler ise deniz ürünleri olabilir. Denizden ne çıkarsa yerim :D
Midye, şırdan, mumbar, tatlı su balıkları, tavuk, dana eti, kella paça, işkembe çorbası daha bir çok şeye asla yemem derim. Vazgeçemeyeceğim tek yiyecek beyran
Midye hariç deniz ürünleri yiyemem. Sakatat mıdır nedir onları yiyemem. Bamya kereviz yiyemem. Makarnanın her türlüsünü severim. Tavuk yemeklerini de severim.