Yeme & İçme En son ne zaman dışarda güzel bir balık yediniz? A-R-SLİNE Takip Et Yoda Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Balık sever misiniz, en son ne zaman dışarda güzel bir balık yediniz? En son ne zaman dışarda güzel bir balık yediniz? Cevapla Sevgi Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Bir iki hafta kadar oldu gadası 0 0 Yorumla
By_Bezgin Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl 3-4 ay önce İstanbul'a arkadaşımın yanına gittiğimde. Beykoz da bir balıkçı da yemistik, efsane lezzetliydi. 0 0 Yorumla
saçmabirkişilik Takip Et Master Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Rize geldi aklıma. orada iki üç defa akşam balık yemiştik. Böyle denize karşı, tüm aile. Daha doğrusu eşimin ailesi. 0 0 Yorumla
MelissYildiz Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Geçenlerde somon yedim ama evde. Dışarda balık yiyeli yıllar geçti. 0 0 Yorumla
gökyüzününbekçisi Takip Et Bilge Yaş: 104 , eic 100% +1 yıl Kendim pişirmeyi tercih ediyorum. Özellikle levrek,çipura ve somon en sevdiğim baliklar. 0 0 Yorumla
Akınalp_ Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 88% +1 yıl En son sinopta yemiştim dışarısı olarak genelde yiyoruz yani karadenizliyiz 😅 0 0 Yorumla
Apple-Crow Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Balık ve deniz ürünleri çok severim.. evde yemeyi tercih ediyorum genelde 0 0 Yorumla
suumisali_ Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Daha çok ayıklamayı seviyorum, pek balık yemem 0 2 Yorumla Kominikeysinn +1 yıl Şaka mı bu 😀 Yorumla suumisali_ +1 yıl Gerçek 😊 Yorumla
ErenTR Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Severim. Dışarıda bir yerde yiyeli 2-3 ay oldu 0 0 Yorumla
_Mer_ve_000 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl en son eminonunde yedim 😅birkac yil oldu 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Evde yedim dışarı da yemedim. 0 0 Yorumla
lumos_01 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. uzun zaman olmuştur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bir iki hafta kadar oldu gadası
3-4 ay önce İstanbul'a arkadaşımın yanına gittiğimde. Beykoz da bir balıkçı da yemistik, efsane lezzetliydi.
Rize geldi aklıma. orada iki üç defa akşam balık yemiştik. Böyle denize karşı, tüm aile. Daha doğrusu eşimin ailesi.
Geçenlerde somon yedim ama evde. Dışarda balık yiyeli yıllar geçti.
Kendim pişirmeyi tercih ediyorum. Özellikle levrek,çipura ve somon en sevdiğim baliklar.
En son sinopta yemiştim dışarısı olarak genelde yiyoruz yani karadenizliyiz 😅
Balık ve deniz ürünleri çok severim..
evde yemeyi tercih ediyorum genelde
Pek aram yoktur diyebilirim
Deniz ürünlerini sevmiyorum.
Dün yedim ama dışarıda değil..
Daha çok ayıklamayı seviyorum, pek balık yemem
Şaka mı bu 😀
Gerçek 😊
Çok severimmm. Aylar oldu sanırım
Severim. Dışarıda bir yerde yiyeli 2-3 ay oldu
en son eminonunde yedim 😅birkac yil oldu
dun evde yaptim levrek mukememldi
Evde yedim dışarı da yemedim.
Az önce çinekop yedim
uzun zaman olmuştur
Yemedim.
Balık sevmem
Uzun zaman oldu
Çarşamba günü
Sevmem
Geçen hafta
Yilbasinda
Çok oldu
İki sene önce