Ben bugün kurabiye yaptım! 🍪
Kurabiyeyi tam ayarında nasıl pişiriyorsunuz?
Ben bugün kurabiye yaptım! 🍪
Merhaba. ☺️
Tarifte verilen derecede pişiriyorum ama fırından fırına süre değişiyor sürekli kontrol etmek gerekiyor.
Dediklerinizin çoğunu yapıyorum ama altı da üstü de yanıyor veya çiğ kalıyor 🥲 Sanırım başında oturup beklemem gerek 😂
Çiğ oluyor fırına koyuyorum arkamı döndüğüm an yanıyor resmen. 😂 Bundan sonra yapacak sabır toplayamam muhtemelen ama toplayınca mutlaka başında oturacağım. 😅
Görümcem de kıyamadı getirdi zaten yılbaşı gecesi 😂 Kendi yaptığını da söylemedi ama bu açımı azaltmadı çünkü 2 kilodan fazla tereyağı yoğurdum birkaç gün içinde ve hiçbir sonuç yok 😂
Bence de yazık artık midem bulandı tereyağından 🙈
Öncelikle merhaba, kurabiyeyi tam ayarında diye bir seçenek maalesef fırınlarda yok :) sadece uygulaman gereken bir kaç püf noktası bulunur. Bunların en önemlisi istenilen malzemelerin oda sıcaklığında olmasıdır. Aksi taktirde söylenilen sıcaklık ve sürede kurabiyelerin olmayabilir. :)

Bunun yanında fırınımızı fan ayarında tutmak önemli ve kurabiyeyi koyduğumuz tepsiyi fırının orta bölmesine koyalım ki altı da üstü de aynı şekilde pişsin ve kurabiye çiğ olmasın o yüzden bunlara dikkat edersen eminim ki sorun ortadan kalkacaktır. :)
Teşekkür ederimmm 🌸
Oda sıcaklığına sadece tereyağında dikkat ediyordum artık her şeyde dikkat ederim 😅
Diğerlerine dikkat ediyordum sanırım 😅
😀😀dikkat etmelisin örneğin yumurta kullanıyor isen bu hemen kesilmesine sebebiyet verir...
Dolaptan fırına girerse:)
Bir yaşıma daha girdim 🙈
Küçükken hiç dikkat ettiğimi sanmam böyle şeylere ama olurdu şimdi neden olmuyor bilemedim 😅 Ayrıca yılbaşı temalı kurabiyeler yaramı deşti belirtmek isterim 😂
İçimden nedense bu tarz şeyler yapmaya çalışıyormuşsun gibi geldi o yüzden:) bu görselleri kullanmak istedim.
Ama yaran deşilmesin tabii eminim ki çok güzel işler çıkarıyorsundur mutfakta :)
Evet yılbaşı bitti hala hazırlayamadım ama denedim bayağı. 🙈 Sanırım bu konuda yetenekli değilim ama teşekkürler yine de. 😂
Olsun ya sen yap biz yeni yılın heyecanı ile yeriz :)
Rica ederim bu arada:)
Açıkçası başaramayacağımı anlayınca görümceme kitledim gibi oldu işi biraz 🙈 Ama yılın ortasında yapmayı öğrenirsem yine de gönderirim 😂
Tarihin hiç bir önemi yok sabırsızlıkla bekliyoruz :)
Mutlaka 😅
😀😀Şimdiden elinize sağlık diyorum ve size iyi günler diliyorum :)
Teşekkür ederim size de iyi günler 🌸
Teşekkür ederim 😀
Cevap
3Cevap
Kurabiye hamuru sert olmasın, turbo fanlı ayarda 12 dk pişir 160 derecede
Derece 180 yazıyor çoğu yerde 🥲
Teşekkürler deneyeceğim sabrım yüklenince
Pişirmesi en kolay şey belki de
Bence de öyle ama küçükken yapabildiğim şeyi şu an yapamıyorum 😅
Ayarına getirip pişiriyorum
Derecesini tutturamıyorsun ya da fırının kötü
Franke? 🥲
Derece olarak da tarifte yazanı yapıyorum
Alt üst ayarlarını doğru mu yapıyorsun
Yani bence doğru yapıyorum alt ve üst çizgiliye ayarlıyorum hep
Üstü çok pişiyorsa bir süre altta sonra üstü açarsın
Yani altı üstü aynı pişiyor ama yanıyor hepsi 😂
Altını kontrol etmiyor musun ki
Üstüyle aynı değil mi 🙈
Hayır tabi ki🤣kızardığında alacaksınız
Ben hep üstten bakıyordum 😂
Hadi bakalım bu defa olur umarım 😂🙏
Valla ben yapmayı öğrenene kadar yılbaşı bitti 🙈 Sabrım yüklenince deneyeceğim ama tekrar yapmayı altına da bakarak 😂 Teşekkürler
😀🙏
Ellerine sağlık simdiden pek bilgim yok 😇
Teşekkürler
Kaç dk kaç dereceye atiyorsun
Tarifte ne yazıyorsa ona göre yapıyorum 🥲
Yani fırınım franke çok da onun suçu olduğunu sanmam 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?