Eyy selam KScanlar, lanetli pazar gününe veda etmek üzereyiz. Gelsin sendromlu pazartesi 🤤 başlığa maden suyu yazarken biraz düşünmedim değil. Şişenin üstünde bile maden suyu yazmıyor artık. Eskiden maden suyu yazısını yapıştırır geçerlerdi...
Neyse, senin favorin hangisi? Nar diyenler şöyle gelsin, kulüp kuracağım.
Espri meyveli maden sodaları veya maden suları soda başka bir şey çünkü aslında doğal mineralli su sağlığımıza faydalı olabilecek bazı mineraller içeriyor belli ölçülerde tüketmek faydalı fakat ticari amaçla bunu meyveli hale Getiriyorlar fakat içimdeki meyve suyu oranı gözle görülmeyecek kadar küçük az ve yapay tatlandırıcı Glikoz şurubu gibi zararlı maddeler içiyorlar faydalı olan bir suyun ticari amaç için zararlı hale getirip piyasaya sürüyorlar Bu nedenle normal Maden suyunu alırım üstüne nar suyu sıkılacak sa Erik Suyu sıkılacak sa limon sıkılacak sa Evde kendim yaparım meyveler içerisinde Maden suyunu en çok limonu yakıştırıyor Maden suyunun tansiyon yükseltir bilen bir özelliği var limon da bunu tolere ediyor ve lezzet katıyor Böylece doğallık bozulmuyor
Merhabalar ☃️Önceden sade maden suyu içerdim. Magnezyum seviyem yerlerde olunca doktorum bana tablet verdi ve biraz maden suyu içmemi önerdi. Ki kahve su süt dışında içecekle aram yok. Tadını sevdim ama meyveliden en güzeli bana göre çelikli. Çileği çok sevince hoşuma gitmedi değil.