Kuru fasulye adam akıllı yapılırsa yerim her şeyde herkisinin yaptığı fasulyeyi yemem :) ama. guvecte pastırmalı olursa off derim :) birde ona ilave kurutulmuş biberi ateşte yapıp ufalayincada bıraktığı tad faklı oluyor.
Sipamin maşallahı var o konuda 4 aylık bebek idi pırasa çorbasını soyleen söylene ne içerdi iştah ile :) şimdide ne verirsen herşeyi maaam maaam. doye sevdiği şeyler oldumu birde iştahla yiyor sarı tüylü :) emmedi hiç mama. ile büyüdü 4 aylıkken ek gıdaya geçtik alerji yapanlar oldu domatesi çok sever 11. Aya kadar alerji yaptı enseyi kaşifi yediği zaman kizarttii ama şu an alerji kalmadı domates canavarı sucuk köfte balık kokoreç ten kellepaca ayağa şırdana çiğ kofteye herşeyden yiyor :)
6 aydan önce Doktorumuz önermedi bize 3 gün kuralı ile verdim şimdi prensim 5 yaşında prensesim 3 yaşın da abimiz degil ama kendisi çok seçici canları içinde olsun da ne isterlerse yesinler.
En sevdiğim yemektir her gün olsa yerim çok şükür ayırmam yemek gerçi ama kurunun yeri bende başkadıe, öğrencilik yıllarımızda çok kurtarmıştır bizi açlıktan, ellerine sağlık! 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kuru fasulye adam akıllı yapılırsa yerim her şeyde herkisinin yaptığı fasulyeyi yemem :) ama. guvecte pastırmalı olursa off derim :) birde ona ilave kurutulmuş biberi ateşte yapıp ufalayincada bıraktığı tad faklı oluyor.
Ağzımızın tadını biliyoruz yalniz
Yemek benden soruluyor bizim evde eş dost arkadas çevresinde
Paşayı da kendimiz gibi yetiştiriyoruz valla helal olsun
Sipamin maşallahı var o konuda 4 aylık bebek idi pırasa çorbasını soyleen söylene ne içerdi iştah ile :) şimdide ne verirsen herşeyi maaam maaam. doye sevdiği şeyler oldumu birde iştahla yiyor sarı tüylü :) emmedi hiç mama. ile büyüdü 4 aylıkken ek gıdaya geçtik alerji yapanlar oldu domatesi çok sever 11. Aya kadar alerji yaptı enseyi kaşifi yediği zaman kizarttii ama şu an alerji kalmadı domates canavarı sucuk köfte balık kokoreç ten kellepaca ayağa şırdana çiğ kofteye herşeyden yiyor :)
6 aydan önce Doktorumuz önermedi bize 3 gün kuralı ile verdim şimdi prensim 5 yaşında prensesim 3 yaşın da abimiz degil ama kendisi çok seçici canları içinde olsun da ne isterlerse yesinler.
En sevdiğim yemektir her gün olsa yerim çok şükür ayırmam yemek gerçi ama kurunun yeri bende başkadıe, öğrencilik yıllarımızda çok kurtarmıştır bizi açlıktan, ellerine sağlık! 😊
Ey KS arkadaşımin fenomen olması gerekmiyor mu?🙄😄
Hahahah bence olması gerek 😄😄
Afiyet olsun :)
Çok güzel bir menü bu. Kuru, pilav olunca aklıma ilk gelen soğan oluyor zaten. Bu tadı bilmeyen bir an önce tatsın derim.
Kesinlikle katılıyorum
😊😊
Pirinç pilavını sevmem ama bulgur pilavına bayılırım kuru fasulyeyi çok sevmem ama barbunyaya bayılırım
Bulgur pilavı da mevcut
Ellerine sağlık canım istiyordu zaten 😱 pilavın içine neden tel sehreyi konulur anlamıyorum 🤦♂️
Arpa şehriye yoktu😒🙄teşekkür ederim
Arpa şehriye de olsun aynı şey pilav sadece olur benim için 😀
Gel gel çök
Bak yaa zaten canım çekiyor ama sen hepsini bitirmissindir zaten 😀
Tabi lan sumo güreşçisiyim aslında ye ye doymuyorum😒
İşte itiraf ettin sonunda 😁😁
Afiyet olsun ben severim soğan sevmem turşu eh işte
Teşekkür ederim💐🤗
❤️❤️
Tursuyla aram yok suyunu içmeyi severim ama diğerlerini seviliyor tabi.
Benim için ya turşu olacak ya da soğan. İkisi bi arada olamaz
İsteyen turşu isteyen soğan yesin diye bir arada
Ayrıca fotodaki kurunun rengi çok açık sevmem ben öyle. Biber salçasını boy koyacan kıpkırmızı olacak
Biber salçası sevmiyor eşim ve ailesi bende çok garipsiyordum ama alıştım🙄
Alışmışlar Süleymaniye fasulyesine 😅
Nefes görünüyor gercektn @ölümmmeleğiii sevilmez mi bu güzellikler ya 🙏😋😁
Teşekkür ederim
ben severim afiyet olsun
Teşekkür ederim
Tam bir kış menüsü bayılırım
🤗💐
Eline saglik cok guzel olmuş
Bugün öğlen menümüzdü iş yerinde 🤣
Ben sevmiyorum sadece soğan hariç
Süper menü
Teşekkür ederim
Afiyet olsun
Severim tabi
Sevdirmeye mi çalışacaksın?
Çok güzel 3lü
Değil mi ama.
Ben turşuyu çok yakıştırıyorum
Çok severim
Sevilmez mi ya
Sevilmez mi ya
Olsa da yesek
Severim
sevmem