Menengiç kahvesini nasıl yapıyorsunuz? Bazıları süt bazıları ise su kullanıyormuş. Ben bugüne kadar hep süt ile yaptım (menengici keşfedeli uzun zaman olmadı zaten). Yani 1 haftadır falan süt ile yapıyorum. Su ile de yapıldığını duyunca onu da denemeye karar verdim. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Menengiç kahvesini süt ile mi seviyorsunuz yoksa su ile mi?
Ben süt ile seviyorum, hatta normalde kahveyi şekersiz içerim ama menengiç kahvesine hafif şeker de atılabilir. Bence su ile ve şekersiz yapılınca tadı az geliyor. Tadının yoğun olmasını seviyorum ben