Ömrünüzün sonuna kadar kahvaltıda tek bir yiyecek hakkınız olsaydı, hakkınızı neyden yana kullanırdınız?

Ömrünüzün sonuna kadar kahvaltıda tek bir yiyecek hakkınız olsaydı, hakkınızı neyden yana kullanırdınız?
Kahvaltı olarak size kıyak geçtim.
Diğer öğünlerde istediğinizi yiyebilirsiniz.

Not: Bu bir peynir sorusudur, peynire olan aşkımı herkes duysun diye açtım.
Ömrümün sonuna kadar sadece peynir yiyerek yaşayabilirim 😅

Veganlara selam 🖐️😅
Ömrünüzün sonuna kadar kahvaltıda tek bir yiyecek hakkınız olsaydı, hakkınızı neyden yana kullanırdınız?
Cevapla