Çay, cafede mi içilir yoksa kıraathane, çay ocağı gibi yerlerde mi?

Sizce en iyi hangisi yapıyor? Ben cafelerin çeşit olarak koyduğu görüşündeyim, zaten çaydan da anlamıyorlar. Cafede içtiğim güzel çay çok nadirdir...

Tabii bazı kahveci ve çay ocakları da çok beceremiyor, birde abuk subuk insanlarla muhatap olma durumu olduğu için kahvelere gitmeyi bıraktım evde kralını yapıyorum. Bazen arkadaşlarla gidersek gideriz. Lakin yine de en iyi çayı neresi yapar derseniz bence kahveler, tabi yapabileni bulursanız.
Cafe
Kıraathane/Çay ocağı
Farketmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çay, cafede mi içilir yoksa kıraathane, çay ocağı gibi yerlerde mi?
Cevapla