Sizce en iyi hangisi yapıyor? Ben cafelerin çeşit olarak koyduğu görüşündeyim, zaten çaydan da anlamıyorlar. Cafede içtiğim güzel çay çok nadirdir...
Tabii bazı kahveci ve çay ocakları da çok beceremiyor, birde abuk subuk insanlarla muhatap olma durumu olduğu için kahvelere gitmeyi bıraktım evde kralını yapıyorum. Bazen arkadaşlarla gidersek gideriz. Lakin yine de en iyi çayı neresi yapar derseniz bence kahveler, tabi yapabileni bulursanız.
Tabii bazı kahveci ve çay ocakları da çok beceremiyor, birde abuk subuk insanlarla muhatap olma durumu olduğu için kahvelere gitmeyi bıraktım evde kralını yapıyorum. Bazen arkadaşlarla gidersek gideriz. Lakin yine de en iyi çayı neresi yapar derseniz bence kahveler, tabi yapabileni bulursanız.
Cafe
Kıraathane/Çay ocağı
Farketmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çayın nerede içildiği değil nasıl yapıldığı önemli aslında, evde de çok lezzetli olabiliyor ;)
Canın nerde istiyorsa orada iç her şey bitti bunun ayrımı kaldı kdkd
Aklıma geldi ya sjsjsjsjsjsj
İçilir