Selam, aslında ikisini de çok seviyorum. Çocukken mayonez pek sevmezdim ve ketçap delisi idim. Şimdi mayonezi de kullanıyorum ketçap ta kullanıyorum. Onun dışında farklı soslar denemeyi seviyorum. Barbekü sosu ve köri sosu da mükemmel gidiyor patates kızartmasının yanında.😋
Merhabalar…🍟 Patates kızartması sorusunu görünce kayıtsız kalamadım. Dört sene boyunca „ay yemem, yok zararlı” diye diye kendimi mahrum bıraktım. Haşlanmış yedim hep, haşlanmış güzel değil mi; elbette bana göre güzel severim de. Ama canım patates kızartması çektiğinde yememek için mücadele etmek hayattan bir sürü an kaçırttı bana. Gerek yokmuş, sevdiğim şeyleri yemeye karar verdim o yuzden. Hayat böyle şeyler için çok ama çooook kısa. Onun yaşattığı mutluluk ve güzel anlar bir okadar şahane. Ee tabi patates kızartması ister fırında ister yağda kızarsın farketmez; yanında soslarla da enfes oluyor. Mayonez sevmiyorum evime bile almam. Ketçaplıda yemem. Ben patates kızartmasını hardal, ranch sos, ya da böyle yoğurdun içine kajun ya da toz kırmızı biber ile karışım olunca aşırı seviyorum. Sadece hardal olsa da olur ama. Ona sempatim büyük.
Şimdi birini seçince öbürüne ihanet etmiş gibi olmaz mıı 👀 bence ikisini de ayırmayalım birbirinden 😃 Ketçap ve mayonez patates kızartmasının yanında hep olmalıdır bana göre ♥️
Patates kızartması deyince akla tabii ki ketçap gelir, mayonezi farklı yerlerde de değerlendirebiliyoruz mesela Rus/Amerikan salatasında ama ketçap öyle mi? ;)
Ekmeğe katıp üstüne ikisine sıkıp bir tost makinesiyle basıp yesem nasıl olur ki 😂 Tost etmeyecektim de bubları yazarken aklıma geldi 😂 bence çok güzel olur. Bimde dondurulmuş kızartmalardan mükemmel olur ha
Ben her zaman ketçap kullanırım. Mayonez sevmiyorum. Birde mayoneze bandırıp ketçapa sonrasında bandırırlar da o ketçapı kirletirler ya, o insanlara da uyuz olurum 🤗