Merhabalar. Gergin olduğum zaman kahve içmeyi severim. Kahve beni sakinleştirir. Ama kahve türü önemli burada. Sade double bir espresso. İki yudumda bitiririm o an. Benim gerginliğimi bir nebzede olsa alır…
ATIVAN EXPIDET ( ilac bana ait değil 😝😅🤤) veriyorlar bana yarım saat sonra dünya ile bütün bağımı kesiyorum, ertesi gün musmutlu sakinlesmis uyanıyorum... Etrafımda o kadar hasta var ki beni de hasta etmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Kardeşimle isem o bana özel bir içecek hazırlıyor onu içince keyifleniyorum ve kimseyi umursamıyorum.
Kahve bide cocktail var bi tane lazy red cheeks diye onu icmeyi cok severim sakinletirir bu ikisi Bazende cikolatali sut icerim cocuklugumu hatirlattigi icin sakinlestirir.
Vallahi şu aralar çok gerginim çünkü pre workout içip spor yapmıyorum. Dışarıda kar yağıyor. İçinde bagimlilik yapıcı madde var anasını müthiş bir şey sporu aşılıyor ve spor da zaten serotonini uyarır. Nasıl sakinleşiyorum Youtube'da spor konusunda motive olayım diye Serdar Aktolga'nın videolarını izliyoz. Bu arada bizim spor salonunda adamın afişi var a*