Merhaba 🧚♀️ Yemeğe başlamadan sizede sormak istedimm 🤔 canı isteyen varsa buyursunn 🤷♀️😍Haftanın 6 günü dışarda yemek yiyen ben için dışarda yemek yemek tabiii kiiii benim rutinim. 💃 Senin için dışarda yemek yemek lüks mü rutin mi?
Senin için dışarıda yemek yemek lüks mü, rutin mi?
canım çekerse çok nadir dışarda yerim ekonomi açısından malzemesini alıp herşeyi evde yaparım hem sağlıklı olur hem hijyen hem param cebime kalır bide doya doya yerim ☺️
Benim için ne rutin denebilir nede lüks, Ben canım sıkılınca çok nadiren öyle çıkar dışarda yemek yerim. Ve zaten çoğunda da arkadaşların zoruyla çıkıp yerim.