Neyse yine bi gün kalıptan kusursuz kek çıkarmışımdır djjdjd
🥧🍰☕ Hazır kek mi / anne keki mi?


Annemin üzümlü kakaolu kekini, ıslak kekini tüm keklerini çok özledim bak, kokusu burnuma geliyor sanki hayalini kurunca. Dışardan aldığım keklerde güzel ama kimyasal dolu hiç kek gibi yapıldıklarını düşünmüyorum ben. Onlara kek denemez, önceden üzümlü topkeki çok severdim şimdi onlardanda almıyorum, çünkü annemin mis gibi keklerinin yerini tutmuyor.
Anne kekine uzak kaldık.
Ben yapıyorum 😃
Anne olduk hey be 🙈😂
Kim anne oldu 😃
Ben 😂
Aaaa anne keki senden ozaman yahu ❤️
Benden evet çaya bekleriz gerçi çocukla çay felan zor oluyo ama gelme en iyisi djdjd ❤
Ahaha davetten u dönüşü aldım resmen 😃😃 aşk olsun kek senden çaylar benden olsun
Tamam öyle olur ama bulaşığı falan da makineye koy gitmeden bana iş çıkarma 😂😂😘😘
Ahahah kapıyı ben çekerim çıkarken sen zahmet etme 😃
Anlayışlı insanın hali başka ya ooyy kurban olurum 😂❤
Sen anne keki böreği yap dile benden ne dilersen 😃
El açması mı be 😂
Yok be okadar zahmet verdirmem 😂❣️
Tamam hazır yufkayla olur yaparım 😂
Aaaa kekk aşkına teşekkür ederim 😍
Rica ederim 🌸
Tabiki anne keki 😁
Sen 'tabiki senin kekin' diyeceksin slk 😁😁
Anneci bu 🤦♂️
Olsun anasını seven adamdan zarar gelmez 😂😂
Anasını sevdiği kesin de...
Beni değil 🤦♀️🤦♀️
Cevap
12Cevap
Yani genel olarak pek sevmem ama arada yeğene veya aileden gelenlere yaparım. Fakat annemin keki gibi olmuyor, zaten tatlıyla aram yok hiç..
Benim de tatliyla aram hiççç yok, tatlı yaparken de tariflerdeki şekerlerden hep az şeker koyarım zaten 🤷♀️
Tatlıyla arası olmayan kadın nadirdir, şaşırdım doğrusu. Kek de hiç sevmem, limonlu veya üzümlü güzel gibi ama..
Kekim kuru üzümlü, kuru kayısılı ve limon kabuklu tatlıdan ziyade ekşimtrak zaten ben uydurdum acayip tarifler uydururum 😂😂 nadir görülen bir tür olduğum doğrudur hsjs
Kayısılı yemedim bak hiç, begendiysen afiyet olsun :)) bal çok yediğim için tatlı hiç çekmez canım.
Beğendim güzeldi elime sağlık 😂
Bal çok yiyorsun ama tatlı sevmiyorum diyorsun en tatlı şey bal zaten ilginç ejdjdjd
Tatlıyı çok seven insanlar da bal yemez genelde. Birebir doğal olanından yiyorum, mevzu beslenmek.
Allah affetsin ikindi çay saatinde bir kek yapmış ablamız mmmm mmm 😂😂😂
Tarif isteseydin 😂😂
E ben yapardım rejimi bıraktım ya ben 😂😂😂
Tek kelimeyle mikemmel olmuş 😂😂
Anne kekleri bir ayrı güzel oluyor 💙
Mikemmel göbek adım 😂😂
Dışarıda ki kimyasal kekleri tüketmiyorum, içinde süt yoğurt olmadan nasıl kek yapılıyor yahu bu kimyasal nedir de nedir.
Heytt eline saglik🌸
Anne kekisiii
Heyytt teşekkür ederim 🌸
Sevgili keki olsun mumkunse😀
Oooouuuu 🌸
hayaller anne keki.. alınan hazır kek :(
E yapsan ya çok kolay 😪
Nil den sana kek yaptım aç yaparken 😌
Bende güzel yaparım kek
Hani göster
Yav tövbe neyi nasıl xjsjz
Hdhshsdndne keki len konumuz kek ya 🤦♀️😂😂
He pardon dsbshs yapmam lazım önce amaaa
Yapamıyooo ki djdjdj
Anne keki bir başka
Aynen 🌸
anne keki tabiki..
Elbetteki 🌸
Anne Keki 😋
Tabiki annem 😂
Anne keki
Kek sevmiyorum
Hiçbiri
Hazır
Anne keki
Pop kek
Pii katkı maddeli şeyler 😂
Katkısız şey mi kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?