Evet yedim böyle efsane bir lezzet yokki yemeyene aşk olsun. Bu lezzet tadılmaz mı hiç bayılıyorum. Neden bu kadar lezzetli sorusuna gelirsek, bu kadar lezzetli çünkü sokak satıcılarının veya sokak lezzetleri satan yerlerin bir çoğunda aşırı emek var işine saygı var severek yapılan bir çok şey güzel olur, bir arkadaşım da pilav satıyordu günlük kazancı o kadar fazlaydı ki insanlar bayılıyor diyordu bana.
Çünkü emek ve kaygı var. Büyük gıda zinciri sen o yemeği sevmesen bile para kazanmaya devam edecek, umrunda olmazsın. Ama o minik satıcının evine para girmesinin tek yolu senin beğenin. Anlatabilmişimdir umarım. O yüzden paranız varsa 1 değil 3 alın oralardan. Hak eden onlar.
Eğer Bursa'da değilsen zaten İskender yerine pilav tercih etmekle iyi yapmışsın. Afiyet olsun 😊 Sokak pilavı severim ama her yerde yenmez. Hijyen önemli.
Tavuk veya et suyu ile yapılır genelde. Ve her zaman sokakta yenilenin tadı farklı olur. Sırrı kendinden. Belki açık hava, aç bir midenin de etkisi olabilir.🤔
Çocukluğumu hatırlatıyor ya😂 tavuk yediğim zamanlardı babamla doktor için sisliye giderdik orada meşhur pilavcı vardı babam bana her gittiğimizde ismarlardi üç tabak gomerdim 😅
Yalan yok yemedim çünü iğreniyorum ben öyle sokak ortasi steril olmayan yemeklerden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kalitesiz yağ ve az maiktarda yağ kullanıldığından ne lapa ne çılbırtı oluyor...+ bols uyla pişiriyorlardır ki sert yerleri kalmasın tane tane ve dolgun olsun diye büyük teçlerde yapıyorlardır.
Bursa küçük sanayide bir ciğerci var yanında da el arabası ile pilav satan Akif usta./ Bursa’da yaşayanlara tavsiye ederim. Sırrını kendisine sorarsınız :)