Türk kahvesinin yanında su mu soda mı daha iyi olur? Siz hangisini tercih ediyorsunuz?


Ben su içmeyi tercih ederim. Sodayıda severim fakat tek başına severim kahvenin yanında değil. Ayrıca öyle buruk bir tat oluşturuyor benim ağzımda hoşuma gitmiyor öyle olunca. Ve ben ailemden de hep öyle gördüm kahvenin yanında soda getirilmez su getirilir bende böyle alıştım su içiyorum. Bazen hiçbir şey içmiyorum.😹
Cevap
23Cevap
Doğal maden suyundan ayrı olarak, doğal mineralli su içmek daha güzel. Uludağ'ın premium suyundan bahsediyorum. Elbette su da olur...🦄🍀❤️
O değil benim merak ettiğim bir şey şu su ile değilde soda ile kahve yapılır mı?
Denedin mi hiç?
Bence fazla mideyi karıştırmamak lazım. Doğal olarak su
Soda da olur su da fark etmez.
Ben su içmeyi seviyorum ama soda içmeyi denemedim
Soda yı ilk defa duydum
Soda bir dilim limonla.
Ben su iciyorum bide sodali denerim
Ben suyu tercih ediyorum
soda güzel oluyor :)
Genellikle su bazen de soda
Suyu tercih ederim 😊
Hiç fark etmez ikisini de içerim
Soğuk suu ama kahve sade olucak
yaz mevsiminde soda
kışın su
soğuk su güzel gidiyor..
Bence soda. Ya sence?
Su daha iyi
İkisinide sevmiyorum
Su bence
Bence soda
Tabiş de su
Su iyidir
Su bence
soda
su icerim
Su tabikide
Su tâbi ki
Su..
Su😃😃😃😃
Su iyidir
Soda
Su severim
Hiçbir şey
Su tercihim.
Su tabi ki
Su..
Su bence
soda
Tab2 su.
Su içerim
Su 👍🏼
Su konmali
Su kesinlikle.
Su iceceksin
Su tercih ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?