Kısır yedim.. akşam yemeği menüsünden sayılıyor mu bilmiyorum ama 👀


Afiyet olsun.
Bununla nasıl doydun acaba. :/ Akşam yemeğimde ızgara vardı.
Doydum 😬
Afiyet olsun 🌸
Sulu patates
Cevap
2Cevap
akşam bizde çorba vardı
mantı vardı biraz
birazda salata:)
Afiyet olsun 🌸
sana da afiyet olsun:)
Teşekkür ederim ☺️
Afiyet olsun. Ben de çok severim. Mercimek köftesi yedim bu akşam, tadı harika...
Teşekkür ederim ☺️ sana da afiyet olsun ♥️
Bir şey yemedim
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🌸
corek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar