Geceleri yemek yemek kadar keyifli bir şey var mıdır diye düşündüm ama bir cevap bulamadım. Çünkü yoook 🐍 Uyumadığım geceler mutlaka bir şeyler yiyorum; yemek, meyve, tatlı vs. boş durmuyor zodii ^^
Birçok arkadaşım gece yenilen yemekler daha çok kilo aldırdığı için akşam yemeğinden sonra ağızlarına bir şey sürmüyorlar. Ama benim için gün boyu yediğim öğünler içinde gece atıştırmalıkları kadar zevk vereni yok:) Kilo problemim olmadığı için dikkat etmiyorum ama etmem gerekse de bu konuda iradeli olabileceğimi düşünmüyorum😁
Canım o yatağa girince bir şey çekiyor gerçekten ya bir çikolata olsun tatlı gofret bir dondurma ya da işte içecek bir şey istiyorum ama yatacam yani o yatağın icinde yerken ama hemen dişlerimi fırçalıyorum böylelikle ye kalk fırçala yat kısmına üşenmekten vazgeçiyorum jsksk
Takana takılır biliyorsun temel gıdaların sloganı bu şekilde takma ki yapışmasınlar zaten çok zam geldi bu ara 10 senelik bi rejime girmek lazım yoksa sen ben değil çoğu insan ölecek açlıktan gerçi şimdi yesek de ileri doğru yatırım yapmak daha mantıklı gibi geldi