Bizim ailede ilk cocuklara verilir. Meyve, yemek, atistirmaliklar. Onlarin ayri odasi var misafirlerin cocuklarida varsa ilk cocuklara ikramlar verilir. Daha sonra salona gecilir ve buyuklere verilir. Yasi buyukten kucuge dogru ikramlari veririz. Yanlis isaretledim az once cocuklar cikti aklimdan 😅
Önce kendime alırım tepsiyi ortaya koyarım herkes kendi kahvesini kalkıp kendisi alsın uğraşamam 😂 Şaka tabiki. Evin büyüğünden başlarım en küçüğüne doğru gider bu sıra.