Eyy obur KScan, abur cuburun yanında hangi içeceği tercih ediyorsun?

Abur cuburlarımın yanında olmazsa olmaz iki içeceğim var; enerji içeceği ve kola 😋 daha çok enerjiyi tercih ediyorum. Pek sağlıklı olmasa da içiyorum. Tabii sık sık tüketiyorum. Peki sen obur, tercihin hangi içecekten yana?
Eyy obur KScan, abur cuburun yanında hangi içeceği tercih ediyorsun?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne çok çıtırcık seven varmış 😋😋🐍
Eyy obur KScan, abur cuburun yanında hangi içeceği tercih ediyorsun?
Cevapla