Ben mutfağı stress atma yerim olarak varsayıyorum.
Canımın istediği ve bilmesem de denemek isteyebileceğim her şeyi yapabilecek yeteneğe sahibim.
Stress konusuna gelince;
Fon da Kafa Radyo yu açıp programlar eşliğinde eğlenip gülüp şarkılara eşlik ederken o muhteşem yemeği yapıp tek başıma ya da sevdiklerimle yerken bile görsel şölen eşliğinde sunum..
Paha biçilemez..
Bu arada sanırım para kazanma söz konusu olmadığı bu kadar keyifli geliyor bana mutfak.
Yemek yapmayı sevmem. Saatlerimi mutfakta harcayıp, sofrada 10 dakikada tüketilmesi bana uymuyor. Şöyle yedim mi 1 saat sürmesi lazım ki yaptığıma değsin. :D
Mutfakta çok iyiydim ama sanırım beş yıldır yemek pasta börekler yapmiyorum yaptırma noldu takdir belgesini aldım teşekkür bile etmediler oh be ne rahat istediğim zaman yemek yapıyorum🤗👏💃
Yaaa bunu şimdi mi görecektim 🥺🥺 bir kup göndersen olur mu abla acıkmışım şu an yersem uyuyamam ama bu varya bu çok güzel yatıştırır 🥺😅 Benim mutfakla aram fena değildir bu arada 🤭
çok iyiyimdir mutfakta, bilmediğim şey yok gibi bişey.. tatlı pasta börek yemek ne var ne yoksa yapabiliyorum.. elimde lezzetlidir yaptıklarım beğenilir