- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet sabah kalktığımda çikolata yediğim oluyor ve fırına gifilmus ise ayçiçeği sıcacık bayilirim. Aşure zamanı sabahları ilk is iki kase aşure yemek oluyor obez olucam sonunda yaaa
13 Yorumla- +1 yıl
Spor yaparak yakmaya çalışıyorum.
En İyi Cevaplar
Yeme & İçme konusunda 304 cevap paylaştı. Reglim yaklaştığında ya da regl olduğumda ilk günler canım cok tatlı isteyebiliyor.
Normalde tatlı insanı bile değilimdir.
Dün sabah uyanıp pasta yedim. Regl kaosu.21 Yorumla
- Yeme & İçme konusunda 567 cevap paylaştı.
u +1 yılBen zaten tatlıyı aç karna yemeyi severim.
Böyle bir çekim olmudumu hatırlamıyorum ama yemişliğim mutlak vardır.
Şerbetli tatlılardan bahsetmiyorum.13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 🙂
+1 yılValla oluyor ama kahvaltıdan önce yemem
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
+1 yılÇekiyor hemen dolaba gidiyor ve çikolata varsa ağzıma atıyorum. Sabah nedense sigara içenler gibi ağzım acı oluyor
23 Yorumla- +1 yıl
Himmm çikolata yiyince mutlu oluyormusun😀😀
- +1 yıl
Dişim sızlamadığı zamanlarda evet 😂
- +1 yıl
Dişin sizlayinca tabi mutlu olamazsin😅😅
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Yesem mi yemesem mi?
11 YorumlaOluyor tabi ama kahvaltıdan önce yemem.
Sonra yiyorum misal bugün canım çekti uyanır uyanmaz kahvaltı sonrası yedim 🤤13 Yorumlatireliçe yenebilir hafif bir tatlı ve severim az yerim kimin canı çekmez ki
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen benimde cok çekti çokta severim😂😂
Rüyanda görmüşsündür 😂 belki de şekerin düşmüştür 😌
21 Yorumla
+1 yılOhoo her sabah çikolatayla koyun koyuna uyanıyorum zaten😹
21 YorumlaEvet çeker. Bunuda kahveyle bastırırım.
Muhtemelen kanşekerin düşmüştür.21 Yorumla
+1 yılHep çekiyor. Tatlı varsa kahvaltı yapmadan direk yiyorum kendimi tutamıyorum 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Valla öyle 😂
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mümkün değil çekmez. Zaten tatlı çok sevmem. Olsa yerim olmasa aklıma dahi gelmez.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynı benim gibi işte😀
+1 yılOldu kunefe cekti canim yaptim yedim midem bulandi😅
119 Yorumla- +1 yıl
Sabah sabah iyi olmuyomus 😄 sabahlari tatli yemeyin agir geliyo
- +1 yıl
O zmn geceden yap tatliyi hazir et sabah canin cekerse yersin 😅
- +1 yıl
Zihin gucuyle ye sende aaa 😄
- +1 yıl
Simdi Levent gozlerini kapatacaksin onunde trilice hayal edeceksin oyle hayal edeceksin ki trilicenin kokusu gelecek burnuna sonra bir catal iki catal yerken doyacaksin o tatliyla 😁
- +1 yıl
Hahahha evet malum kisiyim 😂
- +1 yıl
Hep bu tarz kullanici adlariyla geliyorum 😁 rica ederiim umarim yardimci olmusumdur
- +1 yıl
😂😂😂 kafan karisiyodur surekli farkli hesapla geldigim icin. Varya surekli hesap silmesem simdi yoda flndim 😅
- +1 yıl
Dimi yaa o kadar xper alip bi tusla silmek 🤦🏻♀️ bakalim bu kez ne kadar durucam
- +1 yıl
Bakalim buyuk konusmayim ☺️
+1 yılBen gece kalkıp çikolata yiyen bir insanım.
Öyle söyleyim 😌😊13 Yorumla- +1 yıl
Yokk alışığım ben 😀
Gece tatlı yemek için kalkanlardanım, sabah da uyanır uyanmaz canımın tatlı çektiği oluyor 🍭🍰
11 Yorumla
+1 yılHayır hiç olmadı 😅 uyanır uyanmaz bir şey yemem canım istemez.
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayır, daha çok akşam yemeğinden sonra ya da geceleri tatlı ister canım.
13 Yorumla- +1 yıl
Kan şekerin düşmüştür belki :)
+1 yılBir şişko olarak ben de öyleyim sabah pasta sütlaç çikolata gomerim
11 YorumlaSabah uyandiğimda birkac saat kahveden başka bir şey çekmiyor canım ama gece varyaa o tatlı çeşitlerinin hepsi aklımdan geçiyor bak canim çekti yine 😍
25 Yorumla
+1 yılKalkar kalkmaz bir iki yudum kola içiyorum gidiyor o istek
13 Yorumla- +1 yıl
Ben şeker kullanmıyorum tükettiği gıdalardan da genelde doğal şeker olmuyor o yüzden sabah küçük bardakta kola icmemin bünyeme bir zararı yok
+1 yılher sabah yanımdaki tatlı çıtır kızı yiyerek doyuyorum ben
11 Yorumla
+1 yılOluyor bazen börek bile çekiyor canım
21 Yorumla
+1 yılBenmisin be adam 😛😛
21 Yorumla
+1 yılRegliye yakın evet🤦🏻
23 Yorumla- +1 yıl
Ne biliyim tuhaf bı donem🙈
u +1 yılHayır hiç, belki bal kaymak 😃
28 Yorumla- +1 yıl
Hı hı 😌🤌
- +1 yıl
☺️☺️
- +1 yıl
Teşekkürler 😅
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sabahları canım çekmez..
11 Yorumla
+1 yılBırak şu karamelin peşini sjsjsk
14 Yorumla- +1 yıl
İmkansız mi😫
Tatlı değilde meyve çektiği olmuştu.
11 Yorumla
+1 yılBenim canım hiçbir zaman tatlı çekmez
15 Yorumla- +1 yıl
Sapıtma be @matraxca
- +1 yıl
Hay senin soruna
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılEvet oluyor arada sırada...
11 Yorumla Yeme & İçme konusunda 960 cevap paylaştı. Hayır yiyemem zaten sabah sabah
11 Yorumla
+1 yılSabah sabah ne tatlısı ya😄
11 Yorumla
+1 yılEn sevdiğim tatlı trilice
11 Yorumla
+1 yılOldu çikolata alırım bakkaldan o an
14 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah ne yapayım sabah kahvaltı yapmıyorum öğlen nadir yiyorum 😅
- +1 yıl
Hafta içi yok bende iş yerindeyim malumunuz
Her zaman yaşadığım bir olay bu.
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılRegl döneminde genelde
14 Yorumla- +1 yıl
Çok değil ya sevmiyorum tatli
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Offf en sevdiğim tatlıyı koymuşsun yaaa
17 YorumlaOldu
31 Yorumla
+1 yılOluyor, yemeksiz dururum tatlısız duramam..
10 YorumlaOluyor arada :D
21 YorumlaÇok oldu tatlı hastasıyım
211 Yorumla
+1 yılHayir
13 Yorumla- +1 yıl
gün içinde çeker genelde
Fazlasıyla hemde çok çekiyor
11 Yorumla
+1 yılOlmaz mıııı
11 Yorumla
+1 yılHer gün ki olayım bu :)
11 Yorumla
+1 yılOldu
19 Yorumla- +1 yıl
Üç haftadır tatlı matlı yemiyorum ondan önce her zaman sabah kalkar kalkmaz çikolata yerdim ya 😂😂
- +1 yıl
Vallahi tosun değilim 😂😂😂 görsen beni şaşırırsın bence 😂
- +1 yıl
58im
- +1 yıl
Var 🙃
+1 yılOlmaz mı?
13 Yorumla- +1 yıl
Hdkskskdkjcjf
+1 yılOlmuştur illaki
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılPek yemem sabahları
11 Yorumla
+1 yılOluyor
15 Yorumla- +1 yıl
Yeriz😻
- +1 yıl
🤤canım çekti
- Yeme & İçme konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılYoo hiç çekmiyor.
11 Yorumla Evet. Boğa 🙈
17 Yorumla
+1 yılEvet oluyor.
11 Yorumla
+1 yılEvet😋
21 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇekiyor ama yemiyorum 😄
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvett ama genelde yemiyorum oluyor ama 😊😊😄😄
Cevap sahibi+1 yılGönderirim tabi 😄😄😄😄
Cevap sahibi+1 yılRica ederim efendim😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok oldu yaa
222 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTatli cekti canim sabah sabah 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılGenelde su icerim gecer gecmezse pankek yaparim
Cevap sahibi+1 yılYa miden doluyo ya o yüzden
Cevap sahibi+1 yılYani gecmezse zaten pankek falan yaparız jsjajjaja
Cevap sahibi+1 yılYani bazen ozel durumlarda falan cok cekmez hajajaja
Cevap sahibi+1 yılNormalde yani 😅
Cevap sahibi+1 yılEveett oyle sjsjajajaj canım istedi
Cevap sahibi+1 yılUtandim jjajajaja bazi arkadaşlarim takip ediyo gorusleri😂😂
Cevap sahibi+1 yılYok esteğfürullah ciddiyim
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim ya goruslerde yaziyosun bize yazmiyosun bilmem ne gibi tripler yememek için sjsjajnaja
Cevap sahibi+1 yıl🌹🥰
+1 yılHayirr
30 Yorumla
+1 yılolmadı
20 Yorumla
+1 yılÖzellikle etimek
10 Yorumla
+1 yılHer gün ben
25 Yorumla- +1 yıl
Heeer gün
- +1 yıl
Odamda zulam var
her zaman ggrtrrgg
11 Yorumla
+1 yılOldu tabi
113 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Ben de tavuklu pilav yedim bu saatte
- +1 yıl
Geçen günden kalmaydı buz dolabında soğuk 😂 dolabı açıp ordan kaşıkladım
- +1 yıl
Bir de soğuk ayran vardı diktim kafaya. Şimdi çok üşüyorum
- +1 yıl
Çok açtım 🥺
- +1 yıl
Uğraşmak istemedim daha hiç uyumadıgım için önüme çıkan ilk şeyi yedim
Çikolata genelde
12 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 