Ben Nogger’a bayılıyorum. Sizin en sevdiğiniz dondurma ne?

Kış tamamen gelmeden herkes son dondurmalarını yesin bence. Kış mevsiminde de bol bol dondurma yiyip hasta olmayan vardır belki ama bana iyi gelmiyor. Nogger’a ve bisküvili dondurma mantığına bayılıyorum. Sizin favori dondurmanız ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Magnum, Cornetto vs biz de seviyoruz da keşke çeşit belirtseydiniz 😅 Mesela benim Magnum’da favorilerim Magnum badem ve Cookie.
Ben Nogger’a bayılıyorum. Sizin en sevdiğiniz dondurma ne?
Cevapla