Bunu seviyorum 🙃love😹💗siz hangi çikolatayı seviyorsunuz? 


Seviyorum seni de seviyorum 😊
Tanımadığınız birini sevmek baya ilginç jkelhjklk
Tanımaya gerek var mı güzel insan 😂
tabiki var güzelim doğru ama insanın karakterini bilmek lazım
İçin dışına yansımış demek ki 😊
Orasıda doğru kalbimi yansıtıyorum
Biz de insan sarrafıyız yani boşuna sevmedik seni 😂
Sevdik derken SİZİ anlamadım
Başka kim sevdi ki
Herkes sever kalbi güzel olanı 😊
Haklısınız çünkü az ondandır😂😂ama kıymet bilinmez orasıda gerçek 😁
Cevap
17Cevap
Bitter tercih ederim.. elindeki çook şekerli... çikolatadan daha çok şeker o
Evet bitterde çok güzell😹💜🌸
Çikolata genel olarak sevilir zaten
Aynen de şey ya soru sormak için soruyorum ztn😂😂
Severim ben yaa ama etininkiler daha güzel
Güzell
Ülker'de eski kalite yok
Aynen yaa😓😹😂
🥺🥺🥺🥺🥺
Ellerde mükemmel yaa maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM nazar değmez artık maşallah dedinvbvhhvh
Neden takipten çıktın
allam yarappim elleri de güzel:S
Sağolun Maşallah deyin nazar atacan yaa hklhgful
bana ne ya sakla elini ayağını neden etkiliyorsunuz ki hanımefendi! değsin nazar:D
Pardon da sizi ilgilendirmez hesap benim hesabım el benim telefon benim istediğimi yaparım
Amacım sizin gibi sapıkları etkilemek değil emin olun.
Amacım soru sormak ve eğlenmek bu kadar
ben de eğleniyorum ama bu şekilde rahatsız etmek istemedim ayrıca özür dilerim kolay gelsin.
ne rahatsızlığı
kızdın ya sapık falan dedin o yüzden dedim.
O yazdıklarınız eğlence adına mıydı yani?
Ben gerçek söylüyorsunuz sanmıştım 😂😂😅
Benim aklimla oynandigini hissedebiliyorum:(
Sizi anlamadım ben mi oynattırıyorum
Güzel çikolata bunlar
Evett🌸🌸😻gene yedim ama bu sefer etininkini antep fıstıklısını😂😹
Alman çikolatası seviyorum
Milka oreo
🌸🌸😻
Cikolata sevmem
Aaa neden😓😹
Yok.
😂🌸😻
Riskli
Niye ne alaka?
Sorun değil zayıfım ztn yiyip yiyip kilo almayanlardanım😁😹😁
Ülker üçgen beyaz çikolatanın köpeğiyiz :D
Ülker Ece <3
Ülker kullanmıyorum.
Mor oje hee :))
Evet çok severim moru ve kırmızıyı
😹😹
@peros12 ahahaha ben
Güzell😂😁
Ay pardon sondaki emoji olmucaktı😂😂
Neden artık sana yazamıyorum
Normalde yazıyor muydunuz ki kapalı mesaj kutusu
İsteği kabul edip. mesaj atarmisin
İstek yok gizlisiniz siz kimsiniz?
Nasıl yok attım işte demin yorumumu begenmissin onla ilgili
Sana diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar