Dışarıdan verdiğiniz en kötü yemek siparişi neydi?

İddia ediyorum benim en kötü siparişim bu künefeydi. Altı bildiğiniz buzdolabı soğukluğundaydı ve bu soğukluğu ne yazık ki dişlerimin kökü bile hissetti. :/
Dışarıdan verdiğiniz en kötü yemek siparişi neydi?
Dışarıdan verdiğiniz en kötü yemek siparişi neydi?
Cevapla