İddia ediyorum benim en kötü siparişim bu künefeydi. Altı bildiğiniz buzdolabı soğukluğundaydı ve bu soğukluğu ne yazık ki dişlerimin kökü bile hissetti. :/
Dışarıdan verdiğiniz en kötü yemek siparişi neydi?
Bir gün sosisli sipariş ettim mide bulantısından ölecektim üstelik ısırmadım bile ağzıma doğru götürdüm dişlerimin arasına aldım ve hızlıca masaya attım. Yesem ölürdüm herhalde ben bu kadar Bok kokan bir sosisli görmedim ya. Bildiğim yerlerden doya doya yiyorum şimdi.
Hindistan yemeği denemek istediğim için sipariş etmiştim ve hayatımda yediğim en kötü yemekti m ördeğin cildi kalmış eti yoktu , tatlısı bayat ve dondurması buzlu tam kıvamında değildi üstelik tadı da yoktu. Mango lassi dedikleri içecek var ve marketten aldığım içecek bile daha lezzetli onun yanında. Üstelik 70 euro harcamıştım yemin ederim çok üzüldüm
Bizde eve pizza sipariş etmiştik ama öyle zincir bir marka değil. Geç geldi belki 1 saatte, soğuktu üstelik yanıktı. İade falan yapmadık bir daha da oradan bir şey almadık. Ne tuhaf ki o dükkan hâlâ açık. Biz sipariş ettiğimizde yıl 2009'du ve daha yeni açılmıştı. Belki de kaliteli yapmaya başladı.
McDonald's dı 79 liralık ürün sipariş ettim bana çocuk menüsü göndermişler sonra arayıp yanlış ürün gelmiş dediler bende skeyim yapacağınız işi diyip yemiştim :D yedim onu diyince yapacak bir şey yok o zaman diyip suratıma kapatmışlardı o zamandan beri almam o soktumun bayiisinden.
Sushi almıştık ablamla ben ısrar etmiştim. Yiyemedim sbjdjdjejd ablam beğenmişti bende işte yanında gelen maruldur çin böreğidir öyle saçma seyleri yemiştim bdjdjdj ha birde yanında kırmızı bir sos gelmişti onu begenmistim sadece ama balık kokusu midemi bulandirmisti yanında bir paketin karton kokusu buram buram gelmişti ondan olabilir
Burger King whopper menü söyledim çok geç geldi , soğuktu ve içeceği koymamışlardı. Evime yürüme ile 5 dk mesafedeki yerdi eve sipariş ettiğiöe pişman olmuştum.
Bereket döner. Tavuk dürüm söylemiştim içi resmen bomboş lavaşı bayat patates desen çok kötü.
Geçen hafta uzun süredir dürüm yememiştim dürüm alayım dedim. 1 günlük dürüm yolladılar resmen. Biraz yedim dsha yiyemedim. Midem bozuldu resmen zehirledi.
Pizza oldu resmen bir parça pizzanın yanına 10 dilim bildiniz patates kızartması yanına da kola yerine su gelmişti. Geri gönderdiğim de ise kola kalmadı demişlerdir. O gün bugündür bilmedim yerden pizza menüsü söylemem
Balikti ya kusacaktim neredeyse açar açmaz çöpe atmıştım sonra yemek de yiyemedim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Baba tarafındaki akrabalar lokanta açmıştı hadi dedik ordan sipariş verelim tavuk döner aldık Allah'ım bu kadar kötü olamaz saçma sapan yapmış göndermişler evde yapsak daha güzel olurdu