Merhabalar efenm, :) Hazır canım balık çekmişken bir soru sorayım istedim. :D Siz balığın yanında içecek veya garnitür tercih ediyor musunuz? #Düşünürbiri
Balığın yanında içecek tercih edermisiniz? Evet ise ne tercih edersiniz?
Balığın yanında mutlaka bol yeşil bir salata yerim. Bazen kola ya da limonata içerim ama ben balık yerken ekmek yemiyor olmama rağmen aşırı tıkanıyorum o yüzden çoğu zaman içecek tercih etmem.